[XBoX][Halo]Destory the generator #3

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:26
Hallo,

ik ben bij het level waar je de generator's moet kapotmaken. Je komt steeds in levels die je al eerder hebt gezien. De eerste 2 zijn kapot, ben nu bij de 3e. Bij het laatste sneeuwstuk, zie je zo'n rode pointer in de lucht zitten. Ik kom daar met geen mogelijkheid bij. D'r zijn ook nergens voertuigen zodat je omhoog kan vliegen.

Ik loop nu al 2 uur in een leeg level, heb alle kanten die je maar kan bedenken verkent, alle grotten zitten helemaal dicht met stenen. Dus de enige manier is dat ik omhoog moet.

Bij walktroughs staat ook iets dat ik een banshee moet kunnen pakken maar ik kan geen banshee vinden (cq: die ligt er gewoonweg niet).

Iemand tips?

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-11 17:38
Ik kan me het level niet herinneren maar er moet een Banshee liggen. Weet je zeker dat je die niet had moeten meenemen.

• RedHat
Die banshee lag dus verrot ergens, omdat er een mannetje inzat. Dus heb hem kapot geshoten.

Het erge is dat ik nu dat level helemaal opnieuw moet spelen. leuk :( (aangezien dit het minst-leuke level tot nu toe was)

• Haijo
Dan is het waarschijnlijk een bug... er moet er echt een zitten en zowiezo kun je geen Banshee hijacken zoals in Halo 2 dus je moet hem altijd kapot schieten.

[ Voor 13% gewijzigd door Haijo op 21-08-2006 14:30 ]

• RedHat
oke das zwaar kut dus.
Heb de xbox maar uitgezet, en ga het hele level weer overnieuw spelen als m'n vriend er is (co-op rules)

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-10 13:02

Technicality

Vliegt rechtsom...

precies, co-op is tof, maar de banshees liggen aan de voet van die schuine helling, aan de kant waar de pointer omhoog steekt :)

• Haijo
Co-op roeleert zwaar, ja.

• RedHat
Dit is het eerste spel wat ik kwa communicatie reffereer aan CS op de PC

"i'm going in" :+
Pagina: 1