Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tagan 480W U-22+Aspire X-Cruiser

Pagina: 1
Acties:

• michaelvt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:01

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een Aspire X-Cruiser kast gekocht, zag er leuk uit, en was geleverd met een 420 watt Turbolink voeding. Deze brakke voeding was tot voor kort voldoende om mn systeem stabiel te laten draaien, maar met de aanschaf van mijn nieuwe ATi Radeon X1800XT lijkt me deze niet voldoende stroom te bieden, heb dit zelf al uitgezocht, dus je hoeft niet te zeggen dat het wel kan, want het gaat dus niet :P . Ik heb nu dus de Tagan 480W U-22 voeding op het oog. Heeft iemand enig idee of deze in mijn X-Cruiser kast gaat passen, iemand hier ervaringen mee? Alvast bedankt _/-\o_

• Pirtkoei
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 13:14
schop

• michaelvt

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Topicstarter
schop?

• 601jean
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-07 15:44
Zou moeten passen, het is een normale atx kast en die tagan past daar in.

• michaelvt

michaelvt

Tweaky Gonzalez

Topicstarter
Okee bedankt :) , ik zat namelijk ff te twijfelen omdat er vlak voor mijn huidige voeding een outtake fan zit, maar het gaat dus gewoon lukken >:)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Ik zou graag je bevindingen horen. Doordat de topside casefan aan de binnenkant zit. is de ruimte voor PSU's beperkt. Ik wil eigenlijk weten of je hier een OCZ GameXstream in kan hangen.

In de reviews die ik las van deze case gaven vrijwel alle reviewers minpunten vanwege de slechte plaatsing van de topfan.

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Ik zou niet weten waarom deze voeding niet zou passen. Zelfde geld voor de OCZ.

PSU's hebben bijna altijd zelfde maat dus..

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:32

sapphire

Die-hard pruts0r

sommige zijn 2 á 3 cm langer.....zoals de OCZ powerstream (game stream weet k zo snel neit) en de Tagan u-15 serie iig ook........

Gabriël AM5

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Daarom, en de Tagan U15 staat op mijn wishlist. Ik had al een review gelezen waarin de reviewer de fan achterwege moest laten ivm te lange voeding.

Jammer want die VU meters op de X-Cruiser vond ik nou juist zo aantrekkelijk.
Pagina: 1