Van een HD waar eerst XP op stond (bootable) heb ik nu een data opslag disk gemaakt.
Er wordt dus niet meer opgestart van deze disk.
Echter omdat er zoveel op stond wat ik wilde bewaren en het niet eenvoudig was te backup'en (+/- 140Gb) heb ik de schijf zo omgezet.
Heb nu alle oude systeem bestanden kunnen verwijderen met o.a. Total Commander.
Echter 1 bestand krijg ik niet weg
D:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\Flash8b.ocx
Mag er geen instellingen aan veranderen of wissen, krijg de melding: Toegang geweigerd
Heb geprobeerd er eigenaar van worden maar dat lukt niet.
Ook in veilige modus met opdrachtprompt als administrator ingelogd melding: Toegang geweigerd
Het bestand maakt geen deel meer uit van de huidige OS, Opnieuw flash installeren en weer verwijderen is dus geen optie.
In het register van de huidige OS (XP) is geen enkele verwijzing naar het bestand te vinden.
Er wordt dus niet meer opgestart van deze disk.
Echter omdat er zoveel op stond wat ik wilde bewaren en het niet eenvoudig was te backup'en (+/- 140Gb) heb ik de schijf zo omgezet.
Heb nu alle oude systeem bestanden kunnen verwijderen met o.a. Total Commander.
Echter 1 bestand krijg ik niet weg
D:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\Flash8b.ocx
Mag er geen instellingen aan veranderen of wissen, krijg de melding: Toegang geweigerd
Heb geprobeerd er eigenaar van worden maar dat lukt niet.
Ook in veilige modus met opdrachtprompt als administrator ingelogd melding: Toegang geweigerd
Het bestand maakt geen deel meer uit van de huidige OS, Opnieuw flash installeren en weer verwijderen is dus geen optie.
In het register van de huidige OS (XP) is geen enkele verwijzing naar het bestand te vinden.