Toon posts:

Registrar houd domein vast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorig jaar heb ik bij een eNom reseller een domein geregisteerd welke de 18de verlopen is, nou wilde ik mijn domein al ruim voor de 18de verhuizen maar dat kon niet omdat het domein gelocked was, en ik kon het domein alleen maar unlocken door in te loggen met mijn wachtwoord en de lock eraf te halen. Nou was ik mijn wachtwoord kwijt en heb ik pas sinds de 19de mijn wachtwoord en nu is mijn domein al verlopen en staat er zo'n advertentiepagina op mijn domein. Ik heb al gevraagd aan die registrar of hij mijn domein kon unlocken zodat ik het domein kon verhuizen, en toen kreeg ik als antwoord terug dat ik dat domein opnieuw bij hem moet vernieuwen, en dan pas na een bepaald aantal dagen kan ik het verhuizen naar de provider die ik eigenlijk wil (en dan betaal ik dus dubbel)

Mag dit wel? En hoe kan ik dit het beste oplossen?

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

BHQ

Wat ontzettend smerig (staat deze hoster overigens bekend om). Ben bang dat je niets anders kan doen.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik geloof dat ze 'm nog 60 dagen vast mogen houden. Dus 60 dagen wachten als je niet wilt betalen. Overigens staat niets ze in de weg om 'm na die 60 dagen gewoon zelf te registreren natuurlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door CyBeR op 21-08-2006 07:49 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Topicstarter
/me voelt zich hard genaaid

Nouja ik kan dan maar beter op safe spelen dan en dubbel betalen :/ (al is het niet een domein dat voor de registrar interessant is) of ik laat het domein nog een jaartje daar en dan verhuis ik hem over 6 maanden...

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:54

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb hetzelfde gehad, na 60 dagen had ik nietr eens meer een kans om te reggen. Eoa domeinkaper was me uiteraard voor, dus ik zou het risico niet nemen

• P-e-t-j-e
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-02 22:32

P-e-t-j-e

dapper oranje: wortheldje

Het ligt er natuurlijk wel aan waarom dat je je wachtwoord pas de 19e had. Als dat komt omdat die eNom reseller hem te laat aan heeft geleverd kun je een klacht indienen bij de verantwoordelijke voor je domeinnaam (nl=sidn bijvoorbeeld).

doe wat je niet laten kunt en laat wat je niet doen kunt

Pagina: 1