Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LPG weer activeren op kenteken

Pagina: 1
Acties:

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Mijn Volvo heeft vroeger LPG gehad, en om één of andere reden heeft een vorige eigenaar 't eruit gehaald. Nu hoorde ik eens iemand roepen dat je zo'n kenteken van 'vroeger' met LPG weer kan opvragen/activeren oid.
Zelf betwijfel ik dat, maar weet iemand dit ? Ik ga ook nog wel even met de RDW bellen, maar die zijn vaak behoorlijk niet-meewerkend en vaag over dingen die de autobezitter 't leven voordeliger kunnen maken.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Jaja.. je volvo zeker.. Volgens mij ben je er gewoon achter gekomen dat dat bakbeest van je zoveel benzine lust :P

www.google.nl

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Impala staat al met kenteken en al op LPG ;)

• cryforhelp
  • Laatst online: 12:19
Je bedoelt dat je er een nieuwe installatie op zet en dat deze niet gekeurd hoeft te worden?
Lijkt me stug, en anders is het een stomme maas in de wet, want je weet nooit wat voor explosie gevaarlijk spul een naamloze amateur erin zet.
Hiermee bedoel ik jou niet Hydraulik, maar het zou voor kunnen komen.

Bel of mail de RDW, mailen waren ze redelijk snel mee en correct.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Nouja nieuw, ik kan regelmatig aan installaties komen van hooguit 'n paar jaar oud. Prima spul, maar je krijgt 't niet door die (wat dat betreft) onzinnige keuring. Daarom liever niet keuren idd.
Daarnaast ben je dan voor pakweg 2~300 EU klaar, en anders al gauw rond de 1000.

Kzal ze morgen eens lastigvallen ;)

Het zou idd een stomme maas in de wet zijn ja, maar met de APK heb ik ook idiote dingen meegemaakt dus acht ze tot alles in staat.

• cryforhelp
  • Laatst online: 12:19
Hydraulik-Phunk schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 01:34:
Nouja nieuw, ik kan regelmatig aan installaties komen van hooguit 'n paar jaar oud. Prima spul, maar je krijgt 't niet door die (wat dat betreft) onzinnige keuring. Daarom liever niet keuren idd.
Daarnaast ben je dan voor pakweg 2~300 EU klaar, en anders al gauw rond de 1000.

Kzal ze morgen eens lastigvallen ;)

Het zou idd een stomme maas in de wet zijn ja, maar met de APK heb ik ook idiote dingen meegemaakt dus acht ze tot alles in staat.
Maar gaat het niet om de installatie als in, het werk dat verricht is om het ding erin te frutsen.
Idee!: Misschien kun je het wel combineren met de apk! :)

Kost zo'n keuring dan eigenlijk?

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Topicstarter
Wat een losse keuring kost weet ik zo niet, maar 't 'probleem' is dat er gebruik moet worden gemaakt van nieuwe delen, terwijl een 2e hands installatie ook best voldoet IMO. Gekeken naar m'n Camaro waar een installatie van misschien wel 20+ jaar in zat is alles beter dan dat.

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
De auto zal zowiezo weer gekeurd moeten worden door het RDW, je moet ook aantonen dat de installatie door een erkend LPG inbouwstation is geplaatst.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Pagina: 1