[Word 2003] Paginanummering boven afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.522 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 23:13
Hoe kan ik in word ervoor zorgen dat de paginanummering niet onder afbeeldingen verdwijnt als er een afbeelding overheen staat?
De volgorde veranderen (afbeelding naar de achtergrond) helpt niet.
Of kan het uberhaupt wel? :?
Alvast bedankt. :)

Beetje korte TS maar ik zou niet weten wat er nog meer in kan/moet staan. 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Waar staat je paginanummer (in de header, footer of gewoon de body)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
In de footer. :) (onderaan elke pagina in het midden)

[ Voor 89% gewijzigd door -DG- op 21-08-2006 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-04 17:01
Lijkt inderdaad niet te kunnen.
Tekstomloop van afbeeldingen in de hoofdtekst hebben geen effect op tekst in de header of de footer.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ik heb het nu opgelost door de afbeeldingen doorzichtig te maken(met PNG) op de plekken van de paginanummering, aangezien het daar overal toch wit was.
Maar nu heb ik een ander probleem.
Doordat ik het een en ander heb geklooid met die paginanummering zijn de eerste 3 pagina's allemaal nummer 1 en dan ook nog in verschillende stijlen :X 8)7
Hoe wis ik dat helemaal zodat ik als ik ze opnieuw toevoeg weer helemaal goed vanaf 1 begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
-DG- schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 21:36:
Ik heb het nu opgelost door de afbeeldingen doorzichtig te maken(met PNG) op de plekken van de paginanummering, aangezien het daar overal toch wit was.
Maar nu heb ik een ander probleem.
Doordat ik het een en ander heb geklooid met die paginanummering zijn de eerste 3 pagina's allemaal nummer 1 en dan ook nog in verschillende stijlen :X 8)7
Hoe wis ik dat helemaal zodat ik als ik ze opnieuw toevoeg weer helemaal goed vanaf 1 begin?
-subtiel schopje :> -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Sectieeinden verwijderen, gok ik zo.

Overigens had je je probleem juits met secties op kunnen lossen door de afbeelding in de voettekst te plaatsen. Dan kun je wel gewoon aangeven of de afbeelding voor of achter de tekst moet lopen.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Niesje schreef op dinsdag 22 augustus 2006 @ 23:25:
Sectieeinden verwijderen, gok ik zo.

Overigens had je je probleem juits met secties op kunnen lossen door de afbeelding in de voettekst te plaatsen. Dan kun je wel gewoon aangeven of de afbeelding voor of achter de tekst moet lopen.
Sorry ik had helemaal niet gezien dat er gereageerd was. :X
Maar dankje, ik heb nu alle afbeeldingen in de header gezet en het klopt nu allemaal weer. _/-\o_ Met printen kreeg ik anders ook problemen met de afbeeldingen waar ik stukken uit had gehaalt.
Pagina: 1