Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Heb je hier wat aan:
? Het is in iedergeval niet goed, denk dat het te warm is of dat je last van een te hoge spanning hebt.DinX schreef op zondag 22 augustus 2004 @ 14:30:
Ozon zou veroorzaakt kunnen worden door de hoogspanning in je monitor
En ozon is wel degelijk ongezond als je er teveel van binnen krijgt.
Zorgt voor een hoge oxidatie dacht ik, niet lekker in je longen enzo.
http://www.atmosphere.mpg.de/enid/la.html
@ TS: Ik zou eens zo een busje met gas halen om pc's te ontstoffen. Daar even mee in de monitor blazen. Zou kunnen dat er wat stof aan het verbranden is, of een vliegje ofzoIs een mogelijk brandgevaar.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Die reactie had ik ook al gelezen bij de zoektocht.
De nadelen van Ozon zijn mij bekend (en vooral de koppijn die ik nu dus heb, zelfs met raam open) en ook dat het door hoogspanning ontstaat.
Als het goed is heeft stof er niets mee te maken, dat sloeg in dat topic op het geknetter. Dat doet de monitor niet.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de isolatie minder geworden is, of dat vochtige lucht de geleiding bevorderd. De luchtvochtigheid is binnen echter maar 57%, dus dat zou toch geen probleem moeten zijn.
De nadelen van Ozon zijn mij bekend (en vooral de koppijn die ik nu dus heb, zelfs met raam open) en ook dat het door hoogspanning ontstaat.
Als het goed is heeft stof er niets mee te maken, dat sloeg in dat topic op het geknetter. Dat doet de monitor niet.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat de isolatie minder geworden is, of dat vochtige lucht de geleiding bevorderd. De luchtvochtigheid is binnen echter maar 57%, dus dat zou toch geen probleem moeten zijn.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
gewoon naar ijyama bellen, als je de monitor zelf hebt gekocht zijn ze VERPLICHT het te vervangen indien er giftige/gevaarlijke stoffen geuren uit de monitoren komen.
Nou van dat verplicht zijn trekken ze zich niet veel aan.Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 10:40:
gewoon naar ijyama bellen, als je de monitor zelf hebt gekocht zijn ze VERPLICHT het te vervangen indien er giftige/gevaarlijke stoffen geuren uit de monitoren komen.
De monitor is uit de garantie (ook al hebben ze 'm eind 2003 nog helemaal vervangen nadat 'ie 7 maand bij teleplan heeft staan stof vangen) en hun administratie gaat dus niet verder terug dan 2004.
Maar goed, ze verwezen me door naar Microfix.
Ik heb er erg weinig zin in om de monitor weer naar een extern bedrijf te brengen, na dat Teleplan debacle.
Ik ben ooit met m'n Vision Master 500 naar Iiyama op Schiphol gereden, daar zit de reparatiedienst, en ik kon er een uurtje op wachten en hem weer meenemen. (daarvoor was ik hem een maand kwijt geweest via de leverancier, daar had ik geen zin meer in )
Dit was wel binnen garantie, anders is een nieuwe tweedehands vast goedkoper!
Dit was wel binnen garantie, anders is een nieuwe tweedehands vast goedkoper!
Ja ik zit nu ook te denken aan een andere monitor. Het lijkt er namelijk niet echt minder op te worden.
Iemand een HA202dt voor 100 euro?
Zit zelfs nog geen vingerafdruk op.
Nou ja ik gooi 'm wel in V&A, kijken of iemand 'm wil hebben. Kan de kosten van een TFT wat drukken mischien.
Iemand een HA202dt voor 100 euro?
Nou ja ik gooi 'm wel in V&A, kijken of iemand 'm wil hebben. Kan de kosten van een TFT wat drukken mischien.
Pagina: 1