hi,
ik wil mij deze maand een nieuwe laptop aanschaffen, hoofdzakelijk voor softwareontwikkeling en games.
Volgende specificaties zijn voor mij van belang:
scherm: 17'
WUXGA (1920x1200)
harddisk: min 80GB
RAM min. 1GB, liefst 2GB
processor: intel, bij voorkeur centrino, geen celeron, geen AMD!
wireless lan 802.11b/g aanwezig
min 4 x USB 2.0, ingebouwde kaartlezer en S-video Out (TV-Out)
Ik was heel geinteresseerd in de DELL Inspiron 9400. Op hun website stond bij de specs :
Breedbeeldschermen: keuze uit 17-inch WXGA+ (1.440 x 900) of 17-inch WUXGA (1.920 x 1.200) UltraSharpTM met TrueLifeTM
maar toen ik op hun website deze configuratie selecteerde kon ik tussen 3 modellen kiezen maar geen enkele had nog een scherm met WUXGA,
terwijl dit voor mij een absoluut breekpunt is. Is dit een fout in hun systeem of is dit gewoon niet meer selecteerbaar?
Wie kan mij een goed systeem aanraden tegen de beste prijs?
de prijs mag varieren tot max 1600€
PS ik woon in belgie.
Lisa
ik wil mij deze maand een nieuwe laptop aanschaffen, hoofdzakelijk voor softwareontwikkeling en games.
Volgende specificaties zijn voor mij van belang:
scherm: 17'
WUXGA (1920x1200)
harddisk: min 80GB
RAM min. 1GB, liefst 2GB
processor: intel, bij voorkeur centrino, geen celeron, geen AMD!
wireless lan 802.11b/g aanwezig
min 4 x USB 2.0, ingebouwde kaartlezer en S-video Out (TV-Out)
Ik was heel geinteresseerd in de DELL Inspiron 9400. Op hun website stond bij de specs :
Breedbeeldschermen: keuze uit 17-inch WXGA+ (1.440 x 900) of 17-inch WUXGA (1.920 x 1.200) UltraSharpTM met TrueLifeTM
maar toen ik op hun website deze configuratie selecteerde kon ik tussen 3 modellen kiezen maar geen enkele had nog een scherm met WUXGA,
terwijl dit voor mij een absoluut breekpunt is. Is dit een fout in hun systeem of is dit gewoon niet meer selecteerbaar?
Wie kan mij een goed systeem aanraden tegen de beste prijs?
de prijs mag varieren tot max 1600€
PS ik woon in belgie.
Lisa