Kwaliteit DVD-Doosjes

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 15:28
Via de search zijn over dit onderwerp helaas alleen óf verouderde, of te beperkte topics te vinden..

Ik heb bij een van de grootste webwinkels (die van de kat...) onlangs voor 11euro 100 dvd-doosjes besteld. Zoals verwacht, is de kwaliteit matig. Folie blijft goed zitten, maar het gewicht is érg licht, en het matteriaal is gewoon erg slap. Het midden druk je te makkelijk samen. Het voelt gewoon goedkoop aan.

Nu zijn de Amaray doosjes natuurlijk top of the bill; hier betaal je alleen ook voor.

Dus ben ik op zoek naar de gulden middenweg! Ik heb er hier thuis eén liggen, alleen heb ik geen flauw idee waar deze vandaan komt. De middenknop lift de dvd omhoog, is goed zwaar/stevig en heeft geen uitgesneden randen bij de boekjeshouder aan de binnenkant...

Dus bij welke (web)winkel heb jij onlangs goede kwaliteit dvd-doosjes besteld/gekocht, en hoeveel heb je hiervoor betaald??

Zo kunnen we elkaar weer een eind verder helpen.... ;)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk a.s. zaterdag eens rond op de dumpdag, daar staan zat stands die die dingen verkopen en er zit nog wel wat verschil in kwaliteit. Ik heb geen idee hoe die shops allemaal heten, ik onthoud al die namen niet echt :P

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 20:22
Ik had er laatst 100 van Opus, bijna alle 100 waren ze slap. Voorkant was helemaal ingedeukt.

Het is dat het goedkoop was anders had ik ze terug gedaan. :X

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-02 08:33

MeNTaL_TO

The future is not set

Roger_Rabbit schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:14:
Ik had er laatst 100 van Opus, bijna alle 100 waren ze slap. Voorkant was helemaal ingedeukt.

Het is dat het goedkoop was anders had ik ze terug gedaan. :X
Dat is dus de reden waarom ze goedkoop zijn :z

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• tricksel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-02 18:50
Ondanks dat een prijs laag is mag je verwachten dat een product wel zijn functie uitvoert. Het is zelfs zo dat je dit mag eisen bij dingen die je ergens gratis bij krijgt(!).

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 20:22
Heb ze ook wel is bij Opus besteld dat ze wel goed waren.
Kan een doos met missers zijn geweest natuurlijk, de volgende keer beter. :+

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Verwijderd

Heb een aantal keer bij DDVD (Q-Supply) besteld en de kwaliteit wisselde. Heb eens hetzelfde gehad als hierboven (slap plastic en te hard gesealed waardoor ze krom waren getrokken) maar een andere keer waren ze acceptabeler.

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-02 15:28
De conclusie is dus dat bij de web-winkels de kwaliteit erg wisselend is. Tsja, kan ik het eigenlijk alleen maar mee eens zijn.

Maar buiten de beurzen om, zijn er nog winkels die voor een leuke prijs écht goede kwaliteit verkopen??

• moviehouse
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-08-2018
Bij de hema ( :+ ) kan je ze per 10 halen, de kwaliteit was ik erg goed over te spreken.

Ik weet de prijs zo even niet meer, maar ze waren niet super goedkoop...

• Onno b
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-02 09:39

Onno b

Heilige iRacing data koeien

tricksel schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:21:
Ondanks dat een prijs laag is mag je verwachten dat een product wel zijn functie uitvoert. Het is zelfs zo dat je dit mag eisen bij dingen die je ergens gratis bij krijgt(!).
Maar ik verwacht misschien een andere functie als jij doet. Een DVD-case is dus een kastje voor om je DVD niets meer en niet minder.

Bij een zaak in Duitsland koop ik ze altijd en ze verkopen vrij goede kwaliteit (één keer mindere gehad) redelijk stevig en een push systeen om de dvd`s eruit te halen.

Ben alleen ff de naam van die zaak kwijt :?, maar hoplijk kom ik er straks nog op ;)

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:58

Archimond

Lopende Helpdesk

Van: http://www.pmteurope.com/catalog/index.php?cPath=31_681
Heb ik de DVD doos 10 dvds budgetline zwart 5 stuks besteld.
De proline is steviger omdat het geen recycled plastic is.

Deze vind ik ook wel mooi, maar ik heb toch maar niet bij de duitse winkel besteld omdat de verzendkosten stuk hoger waren: http://www.xmediatrade.co...c3ce3c2640b434f9043cf5e50

Bij de DVD verpakkingen staan de normale DVD hoesjes: http://www.xmediatrade.co...c3ce3c2640b434f9043cf5e50

Of je kan een DJ koffer nemen voor Opslag :)

De meeste DVD hoesjes komen denk ik van recycled plastic uit China ofzo en de kwaliteit wisselt nogal zelfde met condensatoren.

[ Voor 22% gewijzigd door Archimond op 23-08-2006 22:14 ]

Pagina: 1