HP Cartridges

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Mijn cartridges zijn alweer op. Hp is zo vriendelijk deze iedere keer maar weer in prijs te verhogen. Daarom vraag ik of iemand weet waar die krengen iets goedkoper zijn.

BvD

Robin

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

HP maakt z'n printers gewoon fucking goedkoop (bij Office Centre heb je regelmatig van die acties dat je je oude kunt inruilen en voor 200,- een gloednieuwe HP meekrijgt) en verdient daarna aan de cartridges... gewoon slimme marketing waar iedereen intrapt (ik dus ook ja ;)).

• Tom
  • Niet online

Tom

Je hebt trouwens wel van die bijvul-setjes (niet van HP trouwens), maar dan moet je nogal kutte met een naald in dat ding en dan inkt erin spuiten.

Hierro lukte dat niet (heel die cartridge was verneukt, ik zat helemaal onder de inkt), maar als je ze wilt dan moet je eens op één of andere computerbeurs kijken, daar staan die lui regelmatig.

Verwijderd

In de laatste Computer Totaal stond heel artikel over navuldingen, die naald shit moet je NIET hebben aangezien HP onderdruk in hun cardridges zet, je moet gewoon Pelican cartridges hebben voor de kleuren en Cartink voor zwart

Verwijderd

cartridges zijn rond de 70 piek jah

gewoon minder printen :) en die pelikan dingen zuigen echt!! inkt is gewoon kut.....

• MNM(tm)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2025
...neem dan cartridges van Wecare! Die zijn door 't VARA-programma Kassa als beste getest! En ze zijn nog betaalbaar ook! :)
Trouwens, je hebt toch géén HP610, HP615 of HP840 gekocht, hè? :(

...With a touch of magic¿

• Super Snackman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

wat is er mis met een deskjet 840?

Greetz!

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• Sheik
Eh nee, ik heb natuurlijk een goede HP gekocht...de 720!

• Sheik
Eh nee, ik heb natuurlijk een goede HP gekocht...de 720!

• php
  • Niet online

php

Naar mijn beste weten is de 700 serie niet geschikt voor Dos of Linux, ivm "windows printing system"

Heb diverse navulsystemen geprobeerd, o.a. pelican, die setjes van die vage figuren van de beurs, en wecare dingen. Niets haalde het bij de kwaliteit van HP. De wecare waren nog het best.
Als je eraan begint, wees dan voorbereid op lekkage, inktvlekken, streperigheid etc.

Ik heb het er met een medewerker van een boekhandel over gehad, welke vrij fanatiek in deze setjes deed, en over de pelican setjes: ongeveer 50% komt defect terug voordat de inkt verbruikt is.

Heb nu 2de hands een laserprinter gekocht, en dat bevalt een stuk beter. Cartridges zijn wel duur, maar gaan ook 4000-5000 pagina's mee.
Pagina: 1