Toon posts:

layout

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
kan je een bewegend plaatje(met photoshop gemaakt) in een layout stoppen? zo ja, hoe:?

Verwijderd

Hoe wat waar wil je precies wat doen? :?

Je zou wel een klein beetje duidelijker mogen zijn en veel meer moeite in je post stoppen als je ook een hulpvolle reactie terugverwacht.

Met deze informatie zullen weinig mensen je kunnen (en willen) helpen.

• Nielsvr
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-12-2025
Wat een vraag... breidt je topicstart even uit, en doe een beetje moeite. Dit is iets wat je gewoon moet weten als je websites maakt...

Verwijderd

Topicstarter
ik ben alleen de designer :P
ik heb een bewegende banner gemaakt in photoshop, maar ik heb gehoord da je een grote jpg nodig hebt, en je kan het er niet in plakken want dan is animation weg. hoe stop ik het erin, of hoeft dat niet?

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 21:07:
ik ben alleen de designer :P
ik heb een bewegende banner gemaakt in photoshop, maar ik heb gehoord da je een grote jpg nodig hebt, en je kan het er niet in plakken want dan is animation weg. hoe stop ik het erin, of hoeft dat niet?
maak een gif dan?

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Verwijderd

Waar heb je een grote jpg voor nodig en wat kan je waar niet in plakken en wat hoef je waar niet in te stoppen?

• Geert.H
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:44
Waar heb je het over?
Ik vermoed dat je bezig bent met een website waar je een banner op wil plaatsen. Je geeft zelf aan dat je deze niet zelf hoeft te programeren, en dus ook niet te plaatsen. Dat is dus een taak voor je programeur, dus moet je hem vragen.

Een banner heeft ook niets met een grote jpg of whatsoever te maken. Je hoeft dus niets ergens in te stoppen.

Verwijderd

Topicstarter
ik snap het :P

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-01 18:46

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ja dat kan en ik vind de vraag erg basic; vraag het eerst eens aan google
TS zou er goed aan doen even de Graphics Policy te lezen

[ Voor 41% gewijzigd door XangadiX op 20-08-2006 21:26 ]

Stoer; Marduq