Foto's nieuwbouw

Pagina: 1
Acties:

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Hoi allemaal,

Een muziekvereniging waar ik bij zit krijgt een nieuw gebouw. Nu willen we door middel van foto's steeds de laatste stand van de nieuwbouw op de website laten zien. Dus gedurende de bouwfase worden steeds weer nieuwe foto's op de website gezet en dit kan wel oplopen tot zo'n 200 á 300 foto's.

Nu zit ik er over te denken om een (kleine) aparte website van te maken dat in het teken staat van de nieuwbouw.

Nu aan jullie de vraag: hebben jullie ideeën over de vormgeving van zo'n aparte website? En hoe kan ik die gigantische aantal foto's overzichtelijk presenteren? Per fase van de bouw ofzo?

Alvast bedankt voor jullie meedenken.

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Je zou een opensource-paket als Gallery kunnen gebruiken en de bouwfases in aparte albums stoppen. Het voordeel van Gallery is dat je er zelf skins voor kunt maken en ook de presentatie van de foto's zelf kunt aanpassen. Met presentatie doel ik op het aantal foto's per pagina etc. Bijna alles is aan te passen naar wens :)

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-02 13:44
In principe voldoet elk stukje fotoboeksoftware hiervoor. Ik heb zelf een fotoboek gemaakt wat gekoppeld is aan een nieuwssysteem. Dat lijkt me eigenlijk wel ideaal voor jullie. Het is gratis en open-source te vinden op: http://typo3.org/extensions/repository/view/photobook/0.0.2/