TS op Windows XP Pro

Pagina: 1
Acties:
  • 20 views sinds 30-01-2008

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-03 13:02
Ik wil mijn MCE PC vanaf afstand kunnen overnemen.

Dat kan nautuurlijk via "Verbinding met extern bureaublad". Maar dan wordt de huidige gebruiker afgemeld. Dat wil ik niet.
Ik kan het ook via Radmin of soort gelijke programma's doen, maar dan neem ik echt de pc over in de status zoals hij is. En dat wil ik ook niet.

Wat ik wil, dezelfde situatie wat je krijgt als je met "Verbinding met extern bureaublad" een Windows 2003 Server overneemt. Je werkt dan op de "achtergrond" pc.
Het voordeel hiervan is dat MCE gewoon kan blijven draaien terwijl ik op de pc werk.

Kan ik in Windows XP iets in het register aanpassen zodat dit net als bij 2003 server werkt? Of misschien een tooltje installeren?

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 18:58
Als in het MCE tips & tricks topic zoekt, of waar dan ook, zul je vinden dat je met een paar dll's uit de SP2 beta kunt doen wat je wilt bereiken.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-03 17:38

markvt

Peppi Cola

use google, wat jij wilt is niet legaal.

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-03 18:58
markvt schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 18:54:
use google, wat jij wilt is niet legaal.
Is dat zo ? MS heeft toch gewoon die beta van SP2 uitgedeeld ?

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
StevenK schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 19:16:
[...]

Is dat zo ? MS heeft toch gewoon die beta van SP2 uitgedeeld ?
De licentieovereenkomst waaronder je deze hebt gedownload stelt expliciet dat deze niet meer gebruikt mag worden nadat de final uitgebracht is afaik.

Verder is deze hack al heel vaak besproken, en had topicstarter door eventjes te zoeken zat tips en links gevonden. Dat is toch wel minimaal wat we verwachten.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.