Toon posts:

bij opstarten cd/dvd reboot pc

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een dvd of cd opstart vanuit mijn cdrom speler of brander, reboot mij pc.
ik heb al eens een spyware en virusscanner alles laten checken, maar nogsteeds het zelfde probleem, heb de kast ook al opengehad en alles goed schoongemaakt |:( weet iemand misschien een antwoord?

• Mr. Inspire
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:54
Een defecte IDE kabel ofzo? Je zou die even kunnen vervangen. Of je apparaten zijn stuk of je IDE controller op je moederbord?

Verwijderd

Topicstarter
zou dat kunnen? omdat ze het beide ineens niet doen, open en dicht gaat goed, maar zodra hij bv de cd wil starten, krijg ik een reboot van de pc

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:29
Is dit in Windows of uit Windows ? Want als je een BSOD krijgt, dan kun je het beste even de foutcode opzoeken op internet.

Verwijderd

Topicstarter
in windows, ik zie geen foutmelding ofzo, de pc gaat gelijk rebooten

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

a la reset??

zo ja, ga dan even naar: config scherm --> systeem --> tabblad geavanceerd --> opstart/herstel instellingen --> vinkje weghalen bij automatisch opnieuw opstarten

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Verwijderd

gaat het misschien om een asus barebone bijv pundit of terminator? update dan je drivers van de asus site. dit is bij mij een bekend probleem i.c.m. powerdvd.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35

Thandor

SilverStreak

CSL policy
Vragen over problemen horen hier niet thuis alsmede vragen en/of discussies over een bepaald hardware onderdeel, daar zijn de andere fora voor. Heb je specifieke vragen over een moederbord, dan moet je in Processors, Mobo's & Geheugen zijn, voor disken in Opslagmedia & I/O Controllers en voor TFT’s in Videoplanken & Beeldkanonnen.
Dit topic gaat dus op slot.

Alvorens je een nieuw topic start denk dan eerst aan het volgende: Post volledige maar relevante specificaties. Tevens dien je eerst zelf het één en het ander te proberen. Wellicht heb je de mogelijkheid om kabels te checken. Om een andere drive te proberen. Om (in geval van 2 drives) één drive af te koppelen, om te draaien en wat al niet meer :)

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.