[XP] explorer.exe veroorzaakt vertraging

Pagina: 1
Acties:

• bphoenix
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-03-2022
Hallo,

Ik draai windows XP Professional en sinds een tijdje, doet explorer erg vreemd.

Allereerst als ik Deze Computer open of Internet Explorer duurt het eeuwen voor hij iets geladen heeft en het laat zien.

Bij deze computer kan ik 5 minuten naar het mooie zaklampje zitten kijken wat heen en weer gaat en IE laat gewoon een wit scherm zien. Nou gebruik ik IE bijna nooit maar toch is het irritant.

Ook hebben andere programma's die bijvoorbeeld een explorer geintegreerd hebben zoals bijvoorbeeld flashfxp er last van. Zo hangt flashfxp 1 minuut vast als ik een bestandje van een FTP server naar mijn lokale browser sleep.

Ik heb een virusscanner die up-to-date is een aantal stingers van o.a. mcafee en Norton over me systeem heen gehaald maar die vinden niets.

Weet iemand misschien een oplossing hiervoor of heeft dit ook mogen ervaren :'(

Alvast bedankt,

Bphoenix

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:45
Heb je geen DVD/CD in je drive zitten waar dat ding moeite mee heeft oid? :) Als je zegt dat je lang moet wachten bij Deze Computer, maar ook bij FlashFXP, dan lijkt het me dat je computer moeite heeft met het opvragen van de harde schijven en/of cd-roms en dergelijke :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• bphoenix
Morax schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:48:
Heb je geen DVD/CD in je drive zitten waar dat ding moeite mee heeft oid? :) Als je zegt dat je lang moet wachten bij Deze Computer, maar ook bij FlashFXP, dan lijkt het me dat je computer moeite heeft met het opvragen van de harde schijven en/of cd-roms en dergelijke :)
Daar zou ik me bij deze computer idd wel iets bij voor kunnen stellen, maar als ik bij FlashFXP van bijvoorbeeld een bestand van:

FTP >> E:\testmapje

zou slepen, mag hij daar toch geen moeite mee hebben of zie ik dat verkeerd?

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:45
Is je harde schijf dan misschien niet kapot aan het gaan (en dat hij nu dus veel moeite heeft) ?

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• bphoenix
Morax schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:53:
Is je harde schijf dan misschien niet kapot aan het gaan (en dat hij nu dus veel moeite heeft) ?
Ja ik sluit niets uit, blijft hardware he :P maar nog een raar feitje is dat als ik bijvoorbeeld Mijn Documenten open vanaf me desktop hij geen wachttijd heeft.