Toon posts:

Na ondertiteling "movie".bin in VLC geen geluid meer

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kan het dat mijn gedownloade .bin film na ondertiteling met .srt files geen geluid meer afspeelt? :? Voordat ik de ondertiteling eronder had gezet had ik gewoon geluid. Ook zonder de ondertitel erin te zetten heb ik nu geen geluid meer... Ik gebruik VLC trouwens omdat de films in andere mediaplayers niet werken (tenzij ik de codecs download etc...).

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 17:02 ]

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Wat voor codec gebruikt die .BIN (is het een (S)VCD image ofzo?)
Die .SRT heb je gewoon extern staan of op een of andere manier bij in de file?

extract de BIN en probeer de files eens in een andere player.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Kan volgens mij niet, is er niet ook iets anders gebeurd ?

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee wat voor codec, hoe kan ik daaar achter komen? Kan m niet extracten: error: unknown compression method. De .srt staat met dezelfde naam in dezelfde map als de .bin

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 16:55:
Kan volgens mij niet, is er niet ook iets anders gebeurd ?
Het enige dat ik doe is de ondertitel downloaden in desbetreffende map als een .zip, deze extracten en dan met VLC handmatig de ondertitel eronder zetten

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Waarmee extract je? WinRAR ofzo?
Probeer IsoBuster of MagicISO ofzo eens :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Heb geen idee, heb Isobuster geinstalleerd, maar weet niet hoe ik nu verder moet...(daar komt mijn werkelijke kennis van computers naar voren :$) Is het de bedoeling dat isobuster ook een file oplevert, die ik dan samen met de .srt afspreel? Zo ja, hoe doe ik dat?

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Kun je bij VLC niet bij het menu ( --> Audio --> Audio Track) een ander geluidsspoort selecteren?

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, dat van die geluidspoort lijkt te helpen...nu alleen nog een film vinden waar ik de juiste ondertitels bij kan vinden :) Heb er meerdere geprobeerd maar dan lopen de ondertitels weer niet goed, maar ik neem aan dat het wisselen van de geluidspoort geen invloed heeft op het starten van de ondertiteling...?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Het wisselen van het geluidsspoor maakt niet uit nee, maar je hebt dan kennelijk ondertiteling te pakken die niet bij jouw versie hoort en dus anders getimed is, waardoor geluid en ondertiteling vroeger of later niet meer synchroon lopen.

Nu klinkt het een beetje flauw, maar dit soort problemen heb je niet met gekochte/gehuurde DVDs ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, beter gewoon te kopen/huren....maar ja tis zo leuk als ik iets gezien heb terwijl het hier nog niet uit is ;) Iedereen bedankt voor jullie adviezen!

Verwijderd

Topicstarter
Speed24 schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 17:46:
Kun je bij VLC niet bij het menu ( --> Audio --> Audio Track) een ander geluidsspoort selecteren?
Hmm...heb VLC opnieuw moeten installeren, en nu heb ik een andere en NL versie, nu werkt het wijzigen van de geluidspoort niet meer zoals voorheen...any other options?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Eerlijk gezegd vind ik dat we je eigenlijk niet verder moeten helpen met je - blijkbaar slecht geripte en "dus" niet ons probleem maar dat van de ripper/verkoper/whatever zijnde - illegale kopie ;) En dus sluit ik het topic... Eerste hulp bij brakke warez is namelijk een beetje overdeven aangezien het probleem heel erg duidelijk is :P

(Of pak de nieuwere en/of engelse versie van VLC).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.