Toon posts:

HQ45 Casemode

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey I'm back from the death, after my last "disaster" I got working on a brand-new HQ45.. this is the result

should fit 2x 90mm Papst fans & 1x 80mm YS-tech

any comment is highly appreciated :)

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/securex/hw/hq45/hq45-casemod-profiel-paint1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/securex/hw/hq45/hq45-casemod-profiel-paint2.jpg

• Infernis
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 07:17

Infernis

Psychotic Weaboo

aha, op die foto's heb ik al een tijdje gewacht!

Ziet er wel shiny uit moet ik zeggen :)
Mooi kleurtje ook. Love it!

nice work :)

Verwijderd

Topicstarter
de rest van de foto's vind je

Hier.. zijn der wel een hoop :P

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 16:58

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

mooi te werk gegaan, alleen de kleur combinatie valt erg tegen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

(@*!#& Kelere, das een heeeel nette mod geworden. de meeste kasten worden er alleen functioneler door. Deze is Serieus mooi geworden, iets wat toch vrij zelden voor komt. Prachtige kast! [niet echt goedkoop vermoed ik]

Verwijderd

Topicstarter
minder dan je denkt ;)

Case: 125,-
Chromé verf: 15,-
Koper verf: 15,-
Grondverf: 20,-

totaal: 175,-

niet zo veel toch?

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

zeer netjes. alleen was mijn case fl 35,- goedkoop hé.

btw hij is nu blauw.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Ziet er zeer kwalitatief uit, maar is de zijkant nu Beplakt? met een metaal folie ofzo?

Zo ja waar te krijgen, kan je de kast niet helemaal schuren zodat je ene compleet kale kast overhoud of heb je dan niet hetzelfde resultaat?

Tnx...

• Leipo
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op maandag 29 januari 2001 10:09 schreef NetStatus het volgende:
Ziet er zeer kwalitatief uit, maar is de zijkant nu Beplakt? met een metaal folie ofzo?

Zo ja waar te krijgen, kan je de kast niet helemaal schuren zodat je ene compleet kale kast overhoud of heb je dan niet hetzelfde resultaat?

Tnx...
volgens mij komt dat door zijn verf: die rimpels zijn de weerspiegeling van het doek waar zijn kast op staat (correct me if i'm wrong)

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad

zijkant is Chromé gepaint

Verwijderd

Misschien een tip voor de mensen die gat erin gaan maken... Plak eerst het gedeelte waar je gat wil gaan maken ruim af met tasycrap/verfstape. Teken daar netjes op af met een stift en ga dan zagen.

Dan krijg je ook niet van dit soort dingen:
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/securex/hw/hq45/hq45-casemode-profiel.jpg

Verwijderd

Topicstarter
lol
als ge een foto van mij wilt "stelen" moet ge er wel den volledige uitleg opzetten hé peut...

tip voor u..

bovenkant is volledig afgeschuurd.. dit is maar halfweg het schuren.. dus ik zie niet in welk prob je hebt met "dan krijg je dit niet"..

case is na deze foto VOLLEDIG afgeschuurd geweest.. dus ofdat ik dat nu afplak of niet.. maakt niet uit..

voor uw info.. met dremmel op "clean case" zonder strepen, vegen, etc etc gat ingemaakt.. dus dat afplakken was in men geval absoluut ni nodig :)
Pagina: 1