[V&A] Onterechte slechte ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 22:08
Ik heb via het V&A gedeelte van Tweakers.net een hardeschijf verkocht.
De eerste bedoeling was om een 40GB van Maxtor te verkopen en die is ook verkocht. Maar omdat er zoveel vraag naar de HD was heb ik ook een Western Digital de verkoop in gedaan.

De verkoper van de Western Digital schijf heeft toen een een Negatieve Review geplaatst. Het probleem was dat mij thuis korsluiting 's nachts was geweest waardoor ik geen wekker had (die werd gereset) om mij wakker te maken zodat ik optijd kon zijn op de plek waar we hadden afgesproken.

Het gaat dus om dit stukje
ok .....-1. afspraak gemaakt, ik ben er op tijd . stroomstoring reden van niet komen opdagen.
je had me ff kunnen bellen, in meerdere mail's heb ik mijn 06 erbij geplaatst.
verkoop hem maar aan de andere gegadigde, er waren meerdere kopers.....mocht je toch nog langs komen....15 euro....geen stuiver meer.
heb daar een kwartier staan te wachten met dochtertje....wel netjes later mailtje...dus vandaar -1 anders had het -2 geweest
http://tweakers.net/aanbod/userstats/150497

Ik heb mij hierna verontschuldig en gebeld om een afspraak te maken. Ik stond erop om de HD zelf te brengen (wat dus zoals jullie kunnen lezen in de stromende regen gebeurde). En ik heb zelfs aangeboden om de HD voor de helft van afspraak prijs aan deze meneer te verkopen.
Hierdoor zag hij dat ik echt niet iemand ben die dit soort dingen overkomt, en goodwill toonde. Ik mocht de schijf als nog voor de 'goede' prijs verkopen.

Het gaat mij er niet om dat ik dan +4 sta (jullie mogen er gerust +3 of +2 van maken) maar omdat ik nu wel gebrandmerkt voor het leven lijk :+

Nu zou ik dus willen vragen of iemand van de Frontpage dit stukje tekst weg kan halen ? of heb ik misschien toesteming nodig van Amkiller ?

[ Voor 5% gewijzigd door Dubbel Fristie op 20-08-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is inderdaad zo dat alleen degene die een beoordeling plaatst kan verzoeken tot verwijdering :) (Als aan de andere voorwaarden, nettiquette etc, is voldaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga dit niet hier bespreken, je krijgt een mailtje van me :)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 12:56
Op zich zou ik me als user niet teveel van het onzingebrabbel van die Amkiller aantrekken. Mensen die dat soort poep schrijven gaan bij mij in ieder geval automatisch op ignore :X.

Kleine zonnepaneleninstallateur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-10 20:32
Afhandeling via e-mail dus :)

Dit topic is gesloten.