Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Verwijderd
de core is idd wel het belangrijkst, ik heb een zalman vf700 en die koelt ook alleen maar de core
Aangezien je met het plaatsen van een alternatieve koeler je fabrieksgarantie toch kwijt bent officieel, zou je misschien kunnen overwegen om i.p.v. een volledige molex stekker, alleen de aders in de connector te plaatsen, en die desnoods vast te (laten) solderen. Misschien geen heel optimale oplossing, maar zo neemt de boel in ieder geval minder ruimte in beslag, en tja, als het werkt, werkt het toch?
De core is wel het belangrijkste, alhoewel je met kapot geheugen ook nergens komt natuurlijk. Maargoed, de core wordt het warmste.
En bij een 6800 werd zelfs het geheugen ook ongekoeld dacht ik. Dus over het geheugen zou ik mij in eerste instantie niet zo druk maken. Ik zou er eerder mee zitten dat je videokaart 'verbuigt' doordat de molex wordt weggedrukt.
Ik zou een Zalman koeler halen of die molex plat leggen/bewerken.
En bij een 6800 werd zelfs het geheugen ook ongekoeld dacht ik. Dus over het geheugen zou ik mij in eerste instantie niet zo druk maken. Ik zou er eerder mee zitten dat je videokaart 'verbuigt' doordat de molex wordt weggedrukt.
Kan het verbuigen dan zoveel kwaad?Freaky Maus schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:08:
De core is wel het belangrijkste, alhoewel je met kapot geheugen ook nergens komt natuurlijk. Maargoed, de core wordt het warmste.
In het 486 tijdperk weet ik nog goed dat er niets recht zat in mijn pc. Nu natuurlijk veel complexer, maar de kaartpast wel goed in het agp slot en begint daarna pas met de verbuiging.....
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
en een haakse molex zoeken en die op je kaart zetten?
edit: op een kabeltje zetten en dan gewoon in je kaart prikken natuurlijk.
edit: op een kabeltje zetten en dan gewoon in je kaart prikken natuurlijk.
[ Voor 42% gewijzigd door sapphire op 20-08-2006 13:52 ]
Pagina: 1