Toon posts:

Advanced Tab heeft geen ICS gegevens meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu toch wel iets vreemds met mijn instellingen voor mijn netwerk kaart (onboard).
Alles werkt overigens perfect voor internet en mail maar nu heb ik een Nintendo DS met
een USB Wi-Fi connector en die wil ik graag ook het internet op hebben.
Het probleem is als volgt:

Als je de cd opstart gaat deze de drivers installeren - tot nu toe gaat het goed
Dan moet de USB stick erin - deze wordt dan ook herkend
Nu gaat het programma opzoek naar een internet verbinding - en hier gaat het fout....
Er wordt gezegd dat er geen actieve internet verbinding is, terwijl ik toch echt internet heb.

Nu via enig zoeken er achter gekomen dat het aan de ICS zou liggen...tsja nu komt het:

Ik kan via mijn netwerk kaart geen Advanced Tab meer vinden, althans, die is er wel maar
er staat: Windows cannot display the properties of this connection. The WMI maybe
corrupted.

Hoe zou ik dit kunnen repareren?
Ik kan dus geen ICS meer aan of uit zetten en ook de Firewall van XP staat hieronder.
Niet dat ik die gebruikte (heb een goeie software firewall) maar dit is dus het geval.

Hopelijk kan een van jullie me helpen met dit probleem....

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Ja Zwelgje, dat zou kunnen, maar dan ben ik nog wel even bezig als ik dat zo lees.
Nietemin bedankt voor de informatie-link, als ik geen ander optie meer krijg of zie dan ben
ik inderdaad bang dat ik zoiets moet gaan uitvoeren.

• Zwelgje
Method 1: Restore Your Computer to a Previous Restore Point
You can use the System Restore component of Windows XP to restore your computer to a previous state without losing your personal data files. For additional information about how to restore your computer to a previous state, click the following article number to view the article in the Microsoft Knowledge Base:
306084 (Help and Support) HOW TO: Restore Windows XP to a Previous State

kleine moeite toch :? aanklikken, koffie halen, koffie drinken, eventueel koekje erbij en voila! restore klaar, en geen prive files kwijt. wat wil een mens nog meer :?

Verwijderd

Topicstarter
Helaas heeft de Restore geen effect gehad.
Heb er 1 van begin juli gebruikt, maar zal nog eens kijken of ik nog verder terug in de tijd moet...
Maar bedankt wederom voor de feedback.

• Zwelgje
kan je niet gewoon op die pc de lan en wlan verbinding bridgen :? dan heb je geen ICS nodig en zit je nintendo 'gebridged' aan je bedraade netwerk. en heb je dus geen ics nodig

http://www.microsoft.com/...dge_install.mspx?mfr=true

http://www.windowsnetwork...s_tutorials/wxpbrdge.html

[ Voor 34% gewijzigd door Zwelgje op 20-08-2006 14:34 ]

Pagina: 1