"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Was al bekend hoor.... maar bedankt.
Om je bericht nog even aan te vullen met wat berichten van Berkeley
Om je bericht nog even aan te vullen met wat berichten van Berkeley
August 10, 2006 - 14:00 UTC
The new data recorder is still currently unable to collect data because of inexplicable tape drive errors. While we are researching that we are attempting to use disk drives to collect data in the meantime. These are hot-swappable SATA II drives in trays that will be shipped back and forth between Berkeley and Arecibo.
Mooooooeeeee......
Post dat dan ook hier
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dan moet je toch eens vaker de SETI thread lezen....
Want mede door de invoering van SETI enhanced kunnen we die nieuwe signalen analyseren.... Anders hadden we nog gewoon die oude client kunnen gebruiken....
Mooooooeeeee......
Ik ben het wel met Pim. eens
Als bepaalde informatie in een aparte thread staat, is het gemakkelijker terug te vinden voor "nieuwkomers". Ik heb zelf al een aantal keer een vraag gelezen, waarbij ik dacht "dat antwoord heb ik een tijdje geleden nog in een DPCH zien staan".
Al zou de terugvindbaarheid ook vergroot worden als zulke informatie in een FAQ-achtig iets opgenomen zou worden. Maar dan moet iemand dat wel doen.
Als bepaalde informatie in een aparte thread staat, is het gemakkelijker terug te vinden voor "nieuwkomers". Ik heb zelf al een aantal keer een vraag gelezen, waarbij ik dacht "dat antwoord heb ik een tijdje geleden nog in een DPCH zien staan".
Al zou de terugvindbaarheid ook vergroot worden als zulke informatie in een FAQ-achtig iets opgenomen zou worden. Maar dan moet iemand dat wel doen.
Dit is het verhaal over vier mensen, genaamd Allemaal, Iemand, Iedereen en Niemand.
Er moest eens belangrijk werk verricht worden en Allemaal was er zeker van dan Iemand het zou doen. Iedereen had het kúnnen doen, maar Niemand dééd het. Daarover werd Iemand heel kwaad, want het was toch de taak van Allemaal. Allemaal dacht dat Iedereen het wel zou doen, maar Niemand realiseerde zich dat Allemaal het niet zou doen.
Het einde van het liedje was dat Iedereen Iemand de schuld gaf, omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen...
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Verwijderd
Zou het niet iets zijn op om het forum van DPC zelf te plaatsen aangezien deze site www.dutchpowercows.org aanzienlijk veroudert is, dan wordt deze site nog voor iets goeds gebruikt.
Een stukje op www.dutchpowercows.org met een topic hier is het meest ideale idd
Maak maar een leuk stukje, dan zet ik het wel onlineVerwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:28:
Zou het niet iets zijn op om het forum van DPC zelf te plaatsen aangezien deze site www.dutchpowercows.org aanzienlijk veroudert is, dan wordt deze site nog voor iets goeds gebruikt.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
Wat denk je van de stats ook daar plaatsen en al het nieuws wat hier tevoorschijn komt ook daar te plaatsen. Want toen ik voor het eerst DPC joinde heb ik me ook rot gezocht naar alles.iisschots schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:38:
[...]
Maak maar een leuk stukje, dan zet ik het wel online
Pagina: 1