SETI@Home gaat efficienter werken

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Bron

Er is twee jaar geleden een nieuwe receiver geplaatst op de schotel in Arecibo, nu na een paar jaar is het SETI@Home team ter plaatse gegaan en heeft nu magic daar los kunnen laten.

Waar vroeger een klein stukje hemel gescanned werd en sommige stukken 100x opnieuw gedaanw erden terwijl andere stukken nooit aan bod kwamen, gaat de nieuwe receiver de gehele lucht binnen bereik in de gaten houden, en dit nog sneller ook als het goed is :)

Al met al moet de efficientie van het project vele malen groter worden :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Was al bekend hoor.... maar bedankt.

Om je bericht nog even aan te vullen met wat berichten van Berkeley
August 10, 2006 - 14:00 UTC

The new data recorder is still currently unable to collect data because of inexplicable tape drive errors. While we are researching that we are attempting to use disk drives to collect data in the meantime. These are hot-swappable SATA II drives in trays that will be shipped back and forth between Berkeley and Arecibo.

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Post dat dan ook hier :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black Piet
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Dan moet je toch eens vaker de SETI thread lezen.... ;) Want mede door de invoering van SETI enhanced kunnen we die nieuwe signalen analyseren.... Anders hadden we nog gewoon die oude client kunnen gebruiken....

Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 20:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Ik ben het wel met Pim. eens :P

Als bepaalde informatie in een aparte thread staat, is het gemakkelijker terug te vinden voor "nieuwkomers". Ik heb zelf al een aantal keer een vraag gelezen, waarbij ik dacht "dat antwoord heb ik een tijdje geleden nog in een DPCH zien staan".

Al zou de terugvindbaarheid ook vergroot worden als zulke informatie in een FAQ-achtig iets opgenomen zou worden. Maar dan moet iemand dat wel doen.
Dit is het verhaal over vier mensen, genaamd Allemaal, Iemand, Iedereen en Niemand.

Er moest eens belangrijk werk verricht worden en Allemaal was er zeker van dan Iemand het zou doen. Iedereen had het kúnnen doen, maar Niemand dééd het. Daarover werd Iemand heel kwaad, want het was toch de taak van Allemaal. Allemaal dacht dat Iedereen het wel zou doen, maar Niemand realiseerde zich dat Allemaal het niet zou doen.

Het einde van het liedje was dat Iedereen Iemand de schuld gaf, omdat Niemand deed wat Iedereen had kunnen doen...

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou het niet iets zijn op om het forum van DPC zelf te plaatsen aangezien deze site www.dutchpowercows.org aanzienlijk veroudert is, dan wordt deze site nog voor iets goeds gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
Een stukje op www.dutchpowercows.org met een topic hier is het meest ideale idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 08:48
Verwijderd schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 08:28:
Zou het niet iets zijn op om het forum van DPC zelf te plaatsen aangezien deze site www.dutchpowercows.org aanzienlijk veroudert is, dan wordt deze site nog voor iets goeds gebruikt.
Maak maar een leuk stukje, dan zet ik het wel online :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iisschots schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 09:38:
[...]
Maak maar een leuk stukje, dan zet ik het wel online :)
Wat denk je van de stats ook daar plaatsen en al het nieuws wat hier tevoorschijn komt ook daar te plaatsen. Want toen ik voor het eerst DPC joinde heb ik me ook rot gezocht naar alles.
Pagina: 1