Toon posts:

Spellen starten niet meer op met nieuwste ATI driver

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond zag ik in het dagelijkste Tweakersmailtje dat er een nieuwe Ati catalyst driver was. Ik die dus geinstalleerd en klaar om World of Warcraft te spelen, start het niet meer op.. Ik krijg de foutmelding: 'World of Warcraft was unable to start up 3D acceleration. Please make sure DirectX 9.0c is installed and your video drivers are up-to-date.'
Ik heb DirectX 9.0c opnieuw geinstalleerd een oudere videokaart driver geinstalleerd, maar het helpt allemaal niet.
Ook andere spellen starten niet meer op. Als ik een andere driver installeer en de computer is al opnieuw opgestart dan wordt het beeld een paar keer zwart. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 11:34 ]

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-07 15:17

Ray

wat dacht je van een complete uninstall, een register cleanup en dan je oude drivers er weer op. Zou moeten werken lijkt me

Verwijderd

Topicstarter
Erg vreemd. Ik heb net weer opnieuw de allernieuwste driver geinstalleerd, en inplaats van zelf instellen( ik had de vorige keer daar niks uitgevinkt) op aanbevolen geklikt. En nu doet hij het gelukkig wel maar bedankt voor je hulp iig!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-07 17:32
Tikje naar VB aangezien dit driver gerelateerd is en niet aan de spellen ligt ;)