PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik gebruik altijd voor het VNC werk UltraVNC. Werkt heel handig. Je kan het met wachtwoord beveiligen, je kan ook de windows accounts gebruiken om in te loggen. Ik heb het draaien op een Celeron 700 met 128MB en het werkt zeer stabiel 
Ik gebruik nu trouwens RDP ook veel, ik open een sessie waar ik mijn download programma/dedicated server opstart. Daarvoor stel ik in dat de sessie nooit beeindigt word en hij hervatbaar is. Dan klik ik de sessie weg en haal ik hem van waar dan ook weer gewoon op, misschien is dit ook wel wat ?
Ik gebruik nu trouwens RDP ook veel, ik open een sessie waar ik mijn download programma/dedicated server opstart. Daarvoor stel ik in dat de sessie nooit beeindigt word en hij hervatbaar is. Dan klik ik de sessie weg en haal ik hem van waar dan ook weer gewoon op, misschien is dit ook wel wat ?
[ Voor 34% gewijzigd door Basti504 op 20-08-2006 15:05 ]
...
Ik zie dat je XP Pro gebruikt..
Waarom geen Remote Desktop ?
Werkt naar mijn mening veel stabieler & sneller..
Waarom geen Remote Desktop ?
Werkt naar mijn mening veel stabieler & sneller..
Sind wanneer is VNC geschreven in Java? Er zijn Java viewers bij mijn weten maar de serverapp zelf toch niet?
Zelf gebruik ik remote administrator (radmin.com) dat ikzelf vlotter vind werken dan VNC. Ze lopen daar alleen een "beetje" achter ivm updates
Zelf gebruik ik remote administrator (radmin.com) dat ikzelf vlotter vind werken dan VNC. Ze lopen daar alleen een "beetje" achter ivm updates
[ Voor 45% gewijzigd door DaRKie op 21-08-2006 13:49 ]