Ik heb een probleem,
Nadat ik Nvidia Forceware opnieuw had geinstalleerd omdat mijn beeldscherm niet meer hoger dan 800x600 wilde en mijn kleurendiepte niet hoger ging dan 4 bits, moest ik de computer opnieuw opstarten (gewoon normaal als er iets is geinstalled) toen ging Nvidia verder met instel opties enz.
Tot mijn grote verbazing zag ik een VLIEG gevaarlijk dicht bij mijn moederbord rondvliegen,
, (ik heb geen open kast, zijpanneel zit er op, maar in de achterkant zitten gaten van pcie sloten),, Dus heb ik zo snel mogelijk de schakelaar op m'n voeding omgezet. Na het wegjagen van de vlieg
heb ik mijn pc opnieuw opgestart en kon windows niet normaal worden gestart (logisch, kwam door de schakelaar), ik koos dus voor normaal opstarten, nadat het WinXP logo met laadbalkje klaar is krijg ik ongeveer een halve seconde een BSOD te zien, en dat boot me pc weer opnieuw
.
Ik heb van alles geprobeerd, (veilige modus, met en zonder netwerktoegang, laatst goedwerkende configuratie, bios op default
, bios gereset, Winxp pro disk in me pc gedaan. F2 gedrukt (systeemherstel) -win ging klagen dat ie een herstel diskette nodig had-(heb ik niet) dus op esc gedrukt. Toen ging ie toch wel veel laden,, maar zonder succes).. Mijn gegevens op een andere pc zetten is even geen mogelijkheid omdat dat mijn enige sata pc is in huis.
Ik denk dat mijn videokaart naar de haaien is, maar weet het niet zeker. Graag jullie deskundige blik hierop.
system specs:
DFI lanparty nf4 sli-dr
AMD athlon 64 3500+ venice
ASUS EN6600GT
2x geIL pc3200 512mb
Maxtor 160gb sataII
Nadat ik Nvidia Forceware opnieuw had geinstalleerd omdat mijn beeldscherm niet meer hoger dan 800x600 wilde en mijn kleurendiepte niet hoger ging dan 4 bits, moest ik de computer opnieuw opstarten (gewoon normaal als er iets is geinstalled) toen ging Nvidia verder met instel opties enz.
Tot mijn grote verbazing zag ik een VLIEG gevaarlijk dicht bij mijn moederbord rondvliegen,
Ik heb van alles geprobeerd, (veilige modus, met en zonder netwerktoegang, laatst goedwerkende configuratie, bios op default
Ik denk dat mijn videokaart naar de haaien is, maar weet het niet zeker. Graag jullie deskundige blik hierop.
system specs:
DFI lanparty nf4 sli-dr
AMD athlon 64 3500+ venice
ASUS EN6600GT
2x geIL pc3200 512mb
Maxtor 160gb sataII