Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fah] G3 mac: Could not connect to Work Server

Pagina: 1
Acties:

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Ik heb nog een oud G3 Macje meedraaien voor FAH. Deze heeft het eigenlijk altijd goed gedaan (wel wat traag natuurlijk). Echter, sinds een week ofzo zie ik alleen maar de volgende meldingen in de log:
[21:06:07] + Attempting to get work packet
[21:06:07] - Connecting to assignment server
[21:06:08] - Successful: assigned to (171.64.122.133).
[21:06:08] + News From Folding@Home: Welcome to Folding@Home
[21:06:08] Loaded queue successfully.
[21:06:09] + Could not connect to Work Server
[21:06:09] - Error: Attempt #1099 to get work failed, and no other work to do.
Waiting before retry.
Worden G3 Macs mischien geblocked? De Mac in kwestie heeft volledige toegang tot het internet en er is ook geen firewall actief. De connectie naar de assignment server lukt wel, maar de connectie naar de work server faalt. Mijn andere machines ( een 4200+ en een 2000+ die beiden Linux draaien) krijgen wel gewoon jobs binnen.

Het enige wat opvalt is dat de Mac poging na poging het zelfde IP adres gebruikt, terwijl de andere bakken dikwijls andere IPs gebruiken (zoals bv 171.64.122.136).

Iemand een idee wat dit kan zijn?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• Arjan B
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-12-2023
Ik heb hetzelfde gehad met 2 machines (geen macs). Bij eentje kon hij de volgende dag gewoon connecten. De wu was wel geflushd alleen geen nieuwe gekregen. De andere een paar dagen met 0 resultaat. Daar heb ik helaas de client opnieuw moeten installeren. Ik zou nog even wachten in elk geval, misschien is de server down/slecht bereikbaar.

Loeibaar.nl

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 16:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

flowerp schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:27:
Ik heb nog een oud G3 Macje meedraaien voor FAH. Deze heeft het eigenlijk altijd goed gedaan (wel wat traag natuurlijk). Echter, sinds een week ofzo zie ik alleen maar de volgende meldingen in de log:

[...]

Worden G3 Macs mischien geblocked? De Mac in kwestie heeft volledige toegang tot het internet en er is ook geen firewall actief. De connectie naar de assignment server lukt wel, maar de connectie naar de work server faalt. Mijn andere machines ( een 4200+ en een 2000+ die beiden Linux draaien) krijgen wel gewoon jobs binnen.

Het enige wat opvalt is dat de Mac poging na poging het zelfde IP adres gebruikt, terwijl de andere bakken dikwijls andere IPs gebruiken (zoals bv 171.64.122.136).

Iemand een idee wat dit kan zijn?
draai eens met -verbosity 9 en probeer dan het ip adres + poort in je browser te openen.

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 18:20
Arjan B schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 00:35:
Ik heb hetzelfde gehad met 2 machines (geen macs). Bij eentje kon hij de volgende dag gewoon connecten. De wu was wel geflushd alleen geen nieuwe gekregen. De andere een paar dagen met 0 resultaat. Daar heb ik helaas de client opnieuw moeten installeren. Ik zou nog even wachten in elk geval, misschien is de server down/slecht bereikbaar.
Ik zal hem dan maar even overnieuw installeren. Ik kijk net even voor de preciese datum in de log dat ie niet meer kan connecten, en dat is dus al vanaf 9 augustus.

Kun je eigenlijk ook de grafische client met -verbose opstarten op de mac?

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-11 16:48

SandStar

DPC-Crew

Zandster

flowerp schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 12:48:
[...]

Ik zal hem dan maar even overnieuw installeren. Ik kijk net even voor de preciese datum in de log dat ie niet meer kan connecten, en dat is dus al vanaf 9 augustus.

Kun je eigenlijk ook de grafische client met -verbose opstarten op de mac?
ja, je kan elke client gewoon aanroepen met -verbosity 9
(en dus niet -verbose)