ik heb vandaag lemmings revolutions weer eens geinstalleerd maar het valt best tegen op een 22 inch monitor. De resolutie is namelijk 640x480 dus ziet het er voor geen meter uit. weet iemand of er een mogelijkheid/patch is om deze omhoog te schroeven?
Probeer een config.ini te vinden in de installatiemap, en bewerk die met Wordpad. Zoek naar 640 en 480 als resolutie, en probeer die aan te passen naar een hogere resolutie.
graag serieus of niet ok?proller schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:32:
Probeer een config.ini te vinden in de installatiemap, en bewerk die met Wordpad. Zoek naar 640 en 480 als resolutie, en probeer die aan te passen naar een hogere resolutie.
Volgens mij is dat heel serieus. Ik speel nog wel eens Red Alert, hierbij moet ik ook in ra2.ini de resolutie op 1280x800 zetten omdat dit niet via het spel kan (resolutie staat er niet bij). Werkt perfect.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
bij westwood spellen is het algemeen bekend (nou ja algemeenKaassoevlee schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:52:
[...]
Volgens mij is dat heel serieus. Ik speel nog wel eens Red Alert, hierbij moet ik ook in ra2.ini de resolutie op 1280x800 zetten omdat dit niet via het spel kan (resolutie staat er niet bij). Werkt perfect.
sorry, dacht dat je me liep te fokken.proller schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 13:51:
Dit was serieus
Hey jij vraagt om hulp, graag of niet hoor.
trouwens een onwijs lachen spel, raar dat er geen topics over te vinden zijn?
Je kan anti-aliasing aanzetten; die haalt kartelrandjes weg waardoor het lijkt dat je op een hogere resolutie draait. Dit is misschien een alternatief voor een hogere resolutie.
Pagina: 1