[showcase] Panorama's uit Madeira

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 08:28
Wat foto's uit de oude 'doos'. Wegens nieuwe bewerkingsmethoden die ik gebruik, ben ik een beetje door mijn oude vakantiefoto's aan het spitten. En dan kom je wel eens wat tegen wat je eerder genegeerd had! :)

Landschapjes voor U!

Ze zijn klikbaar en dan krijg je een versie van 1280px breed.

1. Pico Arieiro
Afbeeldingslocatie: http://nieuwlandnet.net/foto/madeira/600_pano_arieiro_01.jpg

2. Uitzicht over de hoofdstad, Funchal.
Afbeeldingslocatie: http://nieuwlandnet.net/foto/madeira/600_pano_funchal_01.jpg

3. Ponta do São Lourenço
Afbeeldingslocatie: http://nieuwlandnet.net/foto/madeira/600_pano_ponto_02.jpg

4. Ponta do São Lourenço
Afbeeldingslocatie: http://nieuwlandnet.net/foto/madeira/600_pano_ponto_03.jpg

Bij de laatste is heel mooi te zien hoe het eiland het weer kan scheiden. Aan de zuidkant (je kijkt van oost naar west) was het baggerweer, terwijl het in het noorden stralend weer was. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's, vooral 4 vind ik leuk, omdat je die verschillen zie tussen het weer.
Verder zijn het gewoon prachtige lanschappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:52:
Mooie foto's, vooral 4 vind ik leuk, omdat je die verschillen zie tussen het weer.
Verder zijn het gewoon prachtige lanschappen :)
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Bijzondere overgang van weersomstandigheden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 17:54

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Foto 2 vind ik erg leuk. Prachtig om te zien hoe de wegen zich door het landschap banen. Door en om de bergen. Netjes aan elkaar geplakt ook. (Wel een paar leuke ghost auto's!!)

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
4 is echt een pracht plaat. Mooi landschap en fascinerend om te zien hoe dat weer zich scheidt.

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Erg mooie foto's. Kun je een tipje van de sluier oplichten omtrent je nieuwe technieken? En wat voor gear gebruik je ? Ziet er allemaal erg profi uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige foto's, des te meer nu ik daar 4 dagen geleden zelf nog foto's aan het maken was :)

Het weer is inderdaad erg wisselvallig, geen regen maar wel veel bewolking. Die bewolking kon dan ook met 10 min. weer weg zijn, en zo gaat het daar de hele dag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2006 @ 12:18:
Geweldige foto's, des te meer nu ik daar 4 dagen geleden zelf nog foto's aan het maken was :)

Het weer is inderdaad erg wisselvallig, geen regen maar wel veel bewolking. Die bewolking kon dan ook met 10 min. weer weg zijn, en zo gaat het daar de hele dag door.
Dank, de eerste dagen hadden we HEEL slecht weer, omdat tropische storm Vince in de buurt was.

Nat regenen tot op je onderbroek in 2 seconden is een ervaring die je bijblijft, kan ik je zeggen! Haha, zeker als je op een steile helling 70 meter boven de zee staat en je je vast moet houden aan rotsen om er niet af te waaien.

Maar goed, dan heb je ook wat te vertellen thuis. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 09:14
Heb je deze foto's ook in hogere resolutie? Minimaal 2560x1024?(heb sinds kort tijdelijk een dualscreen opstelling) :D

Work hard & be brave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Nummer 4 is mooi! :) Welke gear/tools heb je allemaal gebruikt? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-08 21:01
deCube schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:21:
Heb je deze foto's ook in hogere resolutie? Minimaal 2560x1024?(heb sinds kort tijdelijk een dualscreen opstelling) :D
Precies. Ik wou het net ook al vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke camera en lens heb je.
im impressed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Molybdenum
Ik heb de foto's tot in 30 MPixel resolutie. :)

Ik gebruik Autopano Pro om te stitchen. Deze is gebaseerd op de superstitcher Autostitch (gratis), maar een stuk gebruiksvriendelijker en veelzijdiger.

Gear:
Canon EOS20D
EF 17-40 f/4 L (voor deze foto's)

:)
Pagina: 1