Toon posts:

Geld abo handmatig overgemaakt, status blijft 'Niet voldaan'

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een aantal dagen terug een t.net full abbo gekozen, echter de betaling via het automatisch systeem wilde niet werken, dus heb ik het dmv mijn bank zelf overgemaakt. Ik heb toen als opmerking: pidxxxxxxxxxx gebruikt.

Tevens alle informatie er juist bij gezet, echter er staat nog altijd Niet voldaan.

Terwijl het al vanaf gister avond eraf is geschreven.

Dus vandaar dat ik even wat wou navragen..

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tussen het overschijven en daadwerlijk betalen kan een paar dagen tussenzitten. Maar als je duidelijk een antwoord wil hebben, stuur een mail naar abonnee@tweakers.net met daarin alle benodigde gegevens, dan wordt die mail in ieder geval tijdens kantooruren gelezen en behandeld. Edoch, heb geduld want het systeem heeft blijkbaar even wat tijd nodig om het te verwerken.

Misschien hebben computers tegenwoordig ook al weekend :+.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik zal tot maandag avond wachten.. Als het dan nog niet is afgehandeld, stuur ik even een email naar abonnee....@.

Alvast bedankt!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:08

crisp

Devver

Pixelated

(jarig!)
Zie Robin; stuur even een mailtje naar abonnee@tweakers.net ;)
Als je geen gebruik hebt gemaakt van een automatische procedure dan zal ws je abonnement ook handmatig aangemaakt moeten worden, en dat soort zaken doen wij doorgaans enkel tijden kantooruren en niet in een weekend - alleen de Tnet devvers en serveradmins zijn zo gek om ook 's avonds en 's weekends wel eens iets te doen :P :+

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:19:
Zie Robin; stuur even een mailtje naar abonnee@tweakers.net ;)
Als je geen gebruik hebt gemaakt van een automatische procedure dan zal ws je abonnement ook handmatig aangemaakt moeten worden, en dat soort zaken doen wij doorgaans enkel tijden kantooruren en niet in een weekend - alleen de Tnet devvers en serveradmins zijn zo gek om ook 's avonds en 's weekends wel eens iets te doen :P :+
* hint... Het is hier al van mijn bank af sinds gister, toevallig zin om mijn account aan te maken?

Als je geen zin hebt, geen probleem... Zou daarintegen wel enorm tof zijn! _/-\o_

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik denk niet dat crisp een T.net devver is :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Hahn schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:37:
Staat onder zijn avatar?

haha misunderstanding! anyway, misschien heeft er wel iemand zin om een account te maken. :9

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2006 01:42 ]

• Hahn
Ik zal mezelf herhalen:

Get it? crisp is GoT devver, geen T.net devver. Alhoewel het best kan zijn dat ie serveradmin is.

[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 20-08-2006 02:05 . Reden: I was wrong ]

• Robin
  • Niet online
Hahn schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:40:
Get it? crisp is GoT devver, geen T.net devver. Alhoewel het best kan zijn dat ie serveradmin is.
Jij 'get it' niet. Als * crisp devver van GoT zou zijn, dan was zijn nick op het fourm 'Parse' gekleurd en had hij een andere titel. Hij is devver van Tweakers.net en klust waaraan hij klussen kan, dan is niet alleen voorbehouden aan het forum, maar gaat ook daarbuiten te werk en verricht vaak werk aan de frontpage. Als developer zijnde heeft hij toegang tot diverse zaken, waaronder ook een gedeelte tot de servers. Serverwerk is echter niet een specifieke taak van hem, daarvoor zijn er de serveradmins, die op het forum ook groen zijn.

* Robin mompelt iets van http://tweakers.net/plan/cat/20

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:39:
haha misunderstanding! anyway, misschien heeft er wel iemand zin om een account te maken. :9
Diegene die over de abonnementen gaan, zijn zoals gezegd tijdens kantooruren beschikbaar. Je moet dus even wachten tot maandag, tot die tijd moet je nog geduld hebben :).

• Hahn
Robin schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:58:
[...]

Jij 'get it' niet. Als * crisp devver van GoT zou zijn, dan was zijn nick op het fourm 'Parse' gekleurd en had hij een andere nick. Hij is devver van Tweakers.net en klust waaraan hij klussen kan, dan is niet alleen voorbehouden aan het forum, maar gaat ook daarbuiten te werk en verricht vaak werk aan de frontpage. Als developer zijnde heeft hij toegang tot diverse zaken, waaronder ook een gedeelte tot de servers. Serverwerk is echter niet een specifieke taak van hem, daarvoor zijn er de serveradmins, die op het forum ook groen zijn.

* Robin mompelt iets van http://tweakers.net/plan/cat/20
Ik ging er vanuit dat server admin hoger staat dan (GoT) devver, en dat crisp er één was, vandaar dat ie groen was in plaats van paars. Maar ja, maar goed dat ik mezelf altijd indek door "ik denk" te zeggen :+

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Het is ook allemaal maar lastig met die kleurtjes...

zwart = gewoon mannetje
rood = GoT mannetje
blauw = FP mannetje
paars = Parse (GoT dev) mannetje
groen = Uber mannetje (MT, bemiddelaar etc)

[ Voor 5% gewijzigd door JackBol op 20-08-2006 02:13 ]

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijk :D

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Er zitten trouwens ook vrouwtjes tussen... in APL loopt een modje van het vrouwelijk geslacht rond dat naar de naam canaria luistert... Vast niet de enige...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Robin
  • Niet online
_DH schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 02:12:
Het is ook allemaal maar lastig met die kleurtjes...

zwart = gewoon mannetje
rood = GoT mannetje
blauw = FP mannetje
paars = Parse (GoT dev) mannetje
groen = Uber mannetje (MT, bemiddelaar etc)
Om helemaal duidelijk te zijn. de organisatiestructuur kan gevonden worden in De Organisatie achter GoT. De bemiddelaar bestaat niet meer, daarvoor is er het Doktersteam in de plaats gekomen.

Trouwens, laten we dit topic niet gebruiken om de organisatiestructuur van het forum uit te leggen, maar houden we het hier bij de oorspronkelijke vraag van /me .

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:24

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

My.Tweakers.net abonnementen FAQ
Wordt mijn abonnement meteen geactiveerd?

Dat hangt af van de betaalmethode. Betaling met credit-card of Rabo Direct Betalen kunnen meteen geactiveerd worden. Bij andere betaalmethoden kan het enkele dagen duren voordat het bedrag is ontvangen door de betaaldienst en richting Tweakers.net is vrijgegeven. De wachttijd bij een online machtiging is gemiddeld 10 dagen, maar kan oplopen tot ruim 2 weken. Uiteraard gaat de termijn pas lopen als het abonnement wordt geactiveerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Longbeard op 20-08-2006 10:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Maar ik ging het via direct betalen doen, echter mislukte dit. Daarna via abn internet bankieren handmatig gedaan. Vandaar, maar ik ga gewoon even wachten en ik zie wel wanneer het werkt.
Pagina: 1