Voor de derde keer heb ik een probleem met mijn externe Maxtor Onetouch II 300GB. De schijf moet eerst via 'Safely Remove Hardware' afgemeld worden en dit is per ongeluk fout gegaan. De vorige twee keren heb ik het probleem opgelost met fixboot en fixmbr. Ik heb de schijf nu echter bij me en aangesloten op de laptop ipv mijn vaste pc waar die normaal op zit. Het is een tijd geleden dat ik dit probleem had en ik weet niet meer precies hoe ik dit de vorige keer heb opgelost. Ik dacht de vorige keer fixboot g: en fixmbr g: in command promt te hebben opgelost maar dat werkt nu iig niet.
De schijf is wel zichtbaar in Deze Computer maar niet toegankelijk. Ik krijg de error:
G:\ is not accessible.
The file or directory is corrupted and unreadable.
Ik heb met een windows cd geboot en de Recovery Console gestart. De commando's fixmbr en fixboot werkten maar gaven me zowel in de Recovery Console als na een reboot in Windows nog geen toegang tot de schijf. In de Recovery Console krijg ik de error:
An error occurred during directory enumeration.
als ik toegang wil tot de schijf.
Wat kan ik doen om weer toegang te krijgen tot de schijf?
Ik draai XP Home Edition volledig geupdate.
De schijf is wel zichtbaar in Deze Computer maar niet toegankelijk. Ik krijg de error:
G:\ is not accessible.
The file or directory is corrupted and unreadable.
Ik heb met een windows cd geboot en de Recovery Console gestart. De commando's fixmbr en fixboot werkten maar gaven me zowel in de Recovery Console als na een reboot in Windows nog geen toegang tot de schijf. In de Recovery Console krijg ik de error:
An error occurred during directory enumeration.
als ik toegang wil tot de schijf.
Wat kan ik doen om weer toegang te krijgen tot de schijf?
Ik draai XP Home Edition volledig geupdate.