welke logitech muis

Pagina: 1
Acties:

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09-2025
beste weakers

mijn oude logitech setje begint heel best de geest te geven(logitech cordles desktop mx 700)
het setje werkt heerlijk: het draadloos werkt perfect, ook met gamen. de functie toetsen zijn een uitkomst vooral die van de muis, in windows en internet zijn de vorige/ volgende knoppen onmisbaar geworden.
maar hij laad niet goed meer op, en met de komst van een nieuw systeem leek het mij dan handig ook mijn tobo en muis te vernieuwen.

nou zat ik me al een tijdje te vergapen aan de mx5000 set :9~ , en wou deze eigenlijk ook gaan aanschaffen
TOT ik de product servey las: alleen maar negatieve reacties over het toetsenbord |:(

dus die valt jammer genoeg af

ik wil hoe dan ook wel bij logitech blijven door mijn goede ervaringen met mijn huidige setje

waar moet het toekomstige setje aan voldoen:
handig voor het surven en windows gebruik
goed voor gamen geschikt

als tobo dacht ik aan de g15 (niet draadloos maar wel erg veelzijdig)
en de muis zat ik dus te twijfelen tussen een G7 en een MX1000

de g7 is uitermate geschikt voor games weet ik maar hoe bevalt ie voor het normale dagelijkse desktop gebruik?
en de mx1000 lijkt mij een opvolger van mijn huidige mx700, lekker veel knopjes.
hij lijkt nogal groot maar ik heb dan ook grote handen.
wat ik mij afvraag hoe presteerd de mx1000 nou eigenlijk in games?

de 2 muisen verschillen nogal van mekaar en lijken elk de beste te zijn in OF gamen OF desktop gebruik 8)7

wie kan mij helpen een keuze te maken tussen deze 2 muizen

(sorry voor de mischien nogal rommilige opzet van de ts)

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
Ikzelf gebruik de G5 en G15. Laatst heb ik eens met een MX1000 gewerkt, maar dat wil je echt niet meer, als je eenmaal de G-serie gewend bent.

Ook zijn de twee, zeer snel verwisselbare, accu's van de G7 erg fijn. Als ik zelf nu voor een draadloze muis zou moeten gaan, zou ik direct een G7 bestellen.

Edit:

Oeh, was ik inderdaad vergeten te vermelden. Die Carbon-look uitvoering is echt om te kwijlen, vergeleken met dat smerige groene kleurtje.

[ Voor 19% gewijzigd door Shaggy_NL op 20-08-2006 00:56 ]

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-02 22:51

Garrett

Watercooler

Speaking of which... Kijk: G7 'special edition' te koop, met die carbon look!
http://www.decorsign.nl/?...ls.asp&sel_product=101855
Dat grijs met groen vond ik echt :r

[ Voor 31% gewijzigd door Garrett op 20-08-2006 00:10 ]

I love watercooling

• harrald
Shaggy_NL schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 23:56:
Ikzelf gebruik de G5 en G15. Laatst heb ik eens met een MX1000 gewerkt, maar dat wil je echt niet meer, als je eenmaal de G-serie gewend bent.

Ook zijn de twee, zeer snel verwisselbare, accu's van de G7 erg fijn. Als ik zelf nu voor een draadloze muis zou moeten gaan, zou ik direct een G7 bestellen.

Edit:

Oeh, was ik inderdaad vergeten te vermelden. Die Carbon-look uitvoering is echt om te kwijlen, vergeleken met dat smerige groene kleurtje.
wat waren precies de duidelijke verschillen waardoor jij toch voor de g7 ging?
en was het tijdens gamen of deed je iets anders?

die carbon look is inderdaad stukken mooier :9~

• Shaggy_NL
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-02 23:46
harrald schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 11:21:
[...]

wat waren precies de duidelijke verschillen waardoor jij toch voor de g7 ging?
en was het tijdens gamen of deed je iets anders?

die carbon look is inderdaad stukken mooier :9~
De snelheid/reactie was gewoon veel beter. Tussen de twee draadloze dus. De G5 is natuurlijk weer iets vlotter. Ook vind ik de G7 beter in de hand liggen, ten opzichte van de MX1000. Ook glijd hij standaard beter, ivm. de voetjes die er bij de G-serie onder zitten.

Ik gebruik hem overigends voornamenlijk in Windows zelf. Zo veel spellen spellen ik ook niet meer.

En nog maar een keer, de twee accu's zijn wel super handy.

[ Voor 17% gewijzigd door Shaggy_NL op 21-08-2006 00:44 ]

• harrald
thnx

zoals het nu lijkt ga ik een g15 en g7 aanschaffen

hoop dat ik er geen spijt van krijg
Pagina: 1