beste weakers
mijn oude logitech setje begint heel best de geest te geven(logitech cordles desktop mx 700)
het setje werkt heerlijk: het draadloos werkt perfect, ook met gamen. de functie toetsen zijn een uitkomst vooral die van de muis, in windows en internet zijn de vorige/ volgende knoppen onmisbaar geworden.
maar hij laad niet goed meer op, en met de komst van een nieuw systeem leek het mij dan handig ook mijn tobo en muis te vernieuwen.
nou zat ik me al een tijdje te vergapen aan de mx5000 set
, en wou deze eigenlijk ook gaan aanschaffen
TOT ik de product servey las: alleen maar negatieve reacties over het toetsenbord
dus die valt jammer genoeg af
ik wil hoe dan ook wel bij logitech blijven door mijn goede ervaringen met mijn huidige setje
waar moet het toekomstige setje aan voldoen:
handig voor het surven en windows gebruik
goed voor gamen geschikt
als tobo dacht ik aan de g15 (niet draadloos maar wel erg veelzijdig)
en de muis zat ik dus te twijfelen tussen een G7 en een MX1000
de g7 is uitermate geschikt voor games weet ik maar hoe bevalt ie voor het normale dagelijkse desktop gebruik?
en de mx1000 lijkt mij een opvolger van mijn huidige mx700, lekker veel knopjes.
hij lijkt nogal groot maar ik heb dan ook grote handen.
wat ik mij afvraag hoe presteerd de mx1000 nou eigenlijk in games?
de 2 muisen verschillen nogal van mekaar en lijken elk de beste te zijn in OF gamen OF desktop gebruik
wie kan mij helpen een keuze te maken tussen deze 2 muizen
(sorry voor de mischien nogal rommilige opzet van de ts)
mijn oude logitech setje begint heel best de geest te geven(logitech cordles desktop mx 700)
het setje werkt heerlijk: het draadloos werkt perfect, ook met gamen. de functie toetsen zijn een uitkomst vooral die van de muis, in windows en internet zijn de vorige/ volgende knoppen onmisbaar geworden.
maar hij laad niet goed meer op, en met de komst van een nieuw systeem leek het mij dan handig ook mijn tobo en muis te vernieuwen.
nou zat ik me al een tijdje te vergapen aan de mx5000 set
TOT ik de product servey las: alleen maar negatieve reacties over het toetsenbord
dus die valt jammer genoeg af
ik wil hoe dan ook wel bij logitech blijven door mijn goede ervaringen met mijn huidige setje
waar moet het toekomstige setje aan voldoen:
handig voor het surven en windows gebruik
goed voor gamen geschikt
als tobo dacht ik aan de g15 (niet draadloos maar wel erg veelzijdig)
en de muis zat ik dus te twijfelen tussen een G7 en een MX1000
de g7 is uitermate geschikt voor games weet ik maar hoe bevalt ie voor het normale dagelijkse desktop gebruik?
en de mx1000 lijkt mij een opvolger van mijn huidige mx700, lekker veel knopjes.
hij lijkt nogal groot maar ik heb dan ook grote handen.
wat ik mij afvraag hoe presteerd de mx1000 nou eigenlijk in games?
de 2 muisen verschillen nogal van mekaar en lijken elk de beste te zijn in OF gamen OF desktop gebruik
wie kan mij helpen een keuze te maken tussen deze 2 muizen
(sorry voor de mischien nogal rommilige opzet van de ts)