Toon posts:

Rare melding!!!!!!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem als ik me computer opstart krijg ik een blauw scherm van windows en daar staat de volgende melding:

Tijdens ininiatilisatie van apparaat gfx vfw. Er is een ongeldige vxd-dynamic link call opgetreden naar apparaatnummer 3c68, service 74. Uw windows confugiratie is ongeldig. Start setup opnieuw ja of nee en als ik dan ja gaat die gewoon opstarten en als ik nee doet gaat die opnieuw opstarten.

Ook als ik een spel ga spelen gaat opeens me beeldscherm uit en als ik dan op een paar knoppen hebt gedrukt komt het beeld weer terug maare het spel is afgesloten.

Ik heb ook al windows opnieuw geinstalleerd en ook al me drivers voor me beeldscherm opnieuw geinstallleerd.

Waar ligt het aan en hoe los ik het op?

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
waar dit aan ligt weet NIEMAND.. om 't te verhelpen... moet je waarschijnlijk gewoon ff setup over je oude windows heen draaien.. dan blijven je oude instellingen waarschijnlijk gewoon staan en is je foutmelding weg

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Verwijderd

Topicstarter
Hoe bedoel je setup over je oude windows heen draaiuen?

En hoe doe ik dat?

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
gewoon windows opnieuw installeren in de directory waar het nu ook staat zonder die eerst te wissen

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik al gedaan

Verwijderd

dan maar format c: /s /u

Verwijderd

Topicstarter
ja ik denk dat ik dat moet gaan doen ja.

Dan zet ik wel heel me hd op cd's

Verwijderd

Topicstarter
Weet nou echt niemand iets.
Want ik heb eigenlijk hel;emaal geen zin om me harde schijf te formatteren

Verwijderd

Als je heel je HD op CD's zet dan heb je het probleem daara WEER

Alleen wat belangrijke bestanden zoals documenten en gedownloade dingen, maar geen programma's die zijn geinstalleerd en ook windows niet!

• Exterazzo
  • Laatst online: 21:25

Exterazzo

Qeasy

Das inderdaad een rare melding ja, maar de oplossing (een beetje overkill denk ik zelf) staat hier boven.

Misschien moet je een mailtje sturen naar M$, niet dat je snel een reactie moet verw8en, maar ik denk dat je dat beter eerst kan doen.

Audentia

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Ik denk dat je beter eerst ff iets van een system check programma kan proberen.

Norton heeft wel zulke progs.

Heb je al geprobeerd om de drivers eerst te deinstalleren. Start daarna je comp. opnieuw op. Krijg je de melding dan nogsteeds? (dus zonder de drivers)

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

drivers deinstalleren: msconfig uitvoeren, en bij "opstarten" alles afvinken. Dan opnieuw opstarten (kun je later weer allemaal inschakelen).

Verwijderd

volgens mij staat dat vfw voor video for windows dus als je een game hebt wat daar gebruik van maakt kun je problemen krijgen.
Mischien kun je proberen de mediaspeler of directx opnieuw te installeren mischien dat dat helpt

• Tim
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

[i]Uw windows confugiratie[/i]
Inderdaad een rare melding :)

Heb je die melding de hele tijd gekregen of na de installatie van een programma?

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
M'n zus heeft precies hetzelfde! Rop die modem er eens uit volgens mij ligt het daar aan.

Verwijderd

Timpie2000:

alsof jij geen rare meldingen hebt?

"Windows kan nu niet geinstalleerd worden, haal diskettes uit de diskettestations en start opnieuw op... EN WEER GEEN PC DIE WERKT!!"

Nog een tipje voor Timpie: LOW LEVEL FORMAT

maar zet nouw asjeblieft EERST die HDD bij je moeder erin om me spellen te redden!
Pagina: 1