Toon posts:

problemen met opnemen met TV kaart

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een pc overgekocht en hie rzat een tv kaart in. Het programma Win tv 2000 was ook geïnstalleerd.
Het zoeken van de zenders is allemaal zonder problemen verlopen dus dat is al zeer positief.
maar als ik iets heb opgenomen krijg ik bij het afspelen geen geluid. Ook de pauze functie doet het niet (ik mis daarvoor een HW encoder of zoiets?)
En hoe weet ik welke kaart hierin zit, da's meestal wel handig om iets op te zoeken.
Alvast bedankt!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op http://www.hauppauge.com/...t/support_pci_boards.html kan je de nieuwste drivers downloaden.
Moet je wel even kijken welke versie je hebt.
(configuratiescherm> systeem > hardware > apparaatbeheer > "besturing voor geluid, video en spelletjes") daar staat dan haupage xxx, anders moet je je kast even open maken en kijken wat er op die kaart staat. succes

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:00

Outerspace

Admin General Chat
kamphuis schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:54:
Op http://www.hauppauge.com/...t/support_pci_boards.html kan je de nieuwste drivers downloaden.
Moet je wel even kijken welke versie je hebt.
(configuratiescherm> systeem > hardware > apparaatbeheer > "besturing voor geluid, video en spelletjes") daar staat dan haupage xxx, anders moet je je kast even open maken en kijken wat er op die kaart staat. succes
Hij kan de drivers wel downloaden, maar hij weet zelf niet eens wat voor een kaart erin zit ;)

Iig 3 opties om te checken:
• Trek je kast open en kijk
• Download Aida32, SisoftSandra of een oude versie van Everest.
• Even kijken wat er bij Apparaatbeheer staat weergegeven ;)

Wauw, een sig!

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-07 18:06
Daar heeft Hauppauge een tooltje voor op de site staan:

prodinfo.exe

Dit programma zou zover ik weer alle benodigde informatie van de tv kaart moeten geven.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:11

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

• Trek je kast open en kijk
Idd.

Sowieso horen vragen over Audio & Video in het gelijknamige subforum thuis en niet hier, maar zonder info over wat voor kaart het gaat heeft het erg weinig zin om dit topic te moven. Gewoon zelf op zoek gaan (op kaart zelf lezen heeft altijd de voorkeur boven gokken dat een softwaretool het juist heeft) - dan kun je zelf ook de juiste drivers/software vinden

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.