Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

buiten windows virus scannen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey

Hoe kan ik buiten windows om op virussen scannen ?..
me Norton systemworks 2003 laat me leuk weten dat als ik een crack download dat er een stuk of 30 viruswaarschuwingen zijn... maar of ie ze ook daadwerkelijk verwijderd is een ander verhaal.

Scannen onder windows zal daarom wel geen nut meer hebben... hoe kan je dan toch op virussen scannen zonder dat ie er 10 overslaat omdat die te diep zijn genesteld ?

Me cd geeft als boot wel een optie om te scannen... maar 2003... dat lijkt me nu niet meer bepaald "up-to-date".

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:21

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Je kan met Knoppix buiten Windows om scannen. Dit zou ook werken met het AdministratorsPack van Winternals.

offtopic:
Dit had je toch wel kunnen vinden?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Netraam
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 15:05
Andere optie is eventueel een bootcd maken op basis van Bart's Preinstalled Environnement

http://www.nu2.nu/pebuilder/

Hier zit mcaffe in als scanner.

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

www.avast.com doet dat iig als je het installeert....

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.