Goed ik ben bezig om een PC als antwoord apparaat te laten werken.
Ik maak gebruik van een analoge modem. Type zoals MS hem herkent PCI SoftV92 Modem.
Daarnaast heb ik het software paket IVM answering attendant versie 3.07
Alles werkt naar behoren. Je belt wordt opgenomen spreek je bericht in enz.
Enige wat fout/raar gaat is dat hij niet het hele bericht opneemt. Als bericht tel ik van 1 tot 10 dan staan de getallen 9 en 10 er niet op. Tel ik nu door tot 30 dan staat getal 27 28 29 en 30 er bijvoorbeeld niet op.
Het lijkt net als of hij de laatste 3 a 4 seconde weg laat. Heel erg iritand. Ik kan hier ook geen instelling voor vinden waarbij hij bepaalt om af te breken. Hij stopt allen met opnemen als je zelf ophang.
Iemand enige sugestie of de zelfde ervaring maar met een oplossing ??
Ik maak gebruik van een analoge modem. Type zoals MS hem herkent PCI SoftV92 Modem.
Daarnaast heb ik het software paket IVM answering attendant versie 3.07
Alles werkt naar behoren. Je belt wordt opgenomen spreek je bericht in enz.
Enige wat fout/raar gaat is dat hij niet het hele bericht opneemt. Als bericht tel ik van 1 tot 10 dan staan de getallen 9 en 10 er niet op. Tel ik nu door tot 30 dan staat getal 27 28 29 en 30 er bijvoorbeeld niet op.
Het lijkt net als of hij de laatste 3 a 4 seconde weg laat. Heel erg iritand. Ik kan hier ook geen instelling voor vinden waarbij hij bepaalt om af te breken. Hij stopt allen met opnemen als je zelf ophang.
Iemand enige sugestie of de zelfde ervaring maar met een oplossing ??