Linksys Linklogger

Pagina: 1
Acties:

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-03 17:14
Log
the Log screen provides information on all the log activities. A file can also be generated to keep a permanament record of the activities by using logviewer software,which is available on the setup CD or can be downloaded from the Linksys website at www.linksys.com.

Log
Select Yes to log all the Router activities. By default, the log is Disabled.
Aldus mijn BEFW11S4 Linksys broadband router.

Ik wil graag deze logs opslaan, met (blijkbaar) logviewer, maar ik kan dit programma nergens meer vinden, het staat niet meer op het FTP van linksys. En ik heb er toch vlink naar gegoogled, maar de term is gewoon te algemeen.

Ik wil graag de logs van mijn router opslaan, om te kijken wat mijn broertjes en mijn computer uitvoeren op internet (het gaat dus vooral om outgoing)

Heeft iemand hier een progamma voor? het liefst logviewer zelf van linksys, linklogger heb ik al geprobeerd maar dat vond ik niks, (en moest je voor betalen)

Tot nu toe slaat de router alles zelf op maar ik vraag me af voor hoe lang :) (en het ding heeft het al zo zwaar :P)

~ Mijn prog blog!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
Ondersteunt ie geen syslog op een ander apparaat ?
Mijn Linksys WAP54G kan dit wel.

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

• roy-t
Je kan een ip invoeren van een host computer waar de logs naartoe gaan, bijvoorbeeld mijne 192.168.1.100, maar dan heb ik alsnog een programma nodig wat dit uitleest.

Of bedoel je dit niet?

~ Mijn prog blog!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
therat10430 schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 19:27:
Je kan een ip invoeren van een host computer waar de logs naartoe gaan, bijvoorbeeld mijne 192.168.1.100, maar dan heb ik alsnog een programma nodig wat dit uitleest.

Of bedoel je dit niet?
Waarschijnlijk kan je dat gewoon uitlezen met kiwi:

zie hier:
http://www.kiwisyslog.com/index.php
(kies de kiwi syslog deamon)

De WAP54G die ik gebruik doen dit namelijk wel zo :)

Suc6

• Arrigi
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-04 22:23
Inderdaad. Heb ook de BEFW11S4 staan en da's dus gewoon SNMP :). Elk programma dat die dingen kan ontvangen logt het dus ook. Je router logt nu geloof ik gewoon niets hoor. Hij stuurt alles naar het ingevulde IP..

• roy-t
Hmm nu kiwi gesetup, en in mijn router mijn ip ingesteld, maar kiwi logt nog niks, en in de outcomming en incomming log van mijn router zie ik alles,

Kiwi staat als default ingesteld, ik zit nu alle settings na te kijken, moet ik nog iets speciaals doen?

EDIT: zoeker de zoek: http://www.kiwisyslog.com/kb/idx/4/028/article/

Ah het werkt, allemaal hardstikke bedankt voor jullie snelle reacties!!! :)

nu is zien wat voor troep dit beestje spuugt!

[ Voor 28% gewijzigd door roy-t op 19-08-2006 19:56 ]

~ Mijn prog blog!

Pagina: 1