Ik heb hier een pctje staan met een Maxtor 250 GB en een Maxtor 200 GB. Ik had eerst een identieke Maxtor 200 GB erin hangen maar die heeft de geest gegeven.
Steeds als ik het systeem probeer op te starten krijg ik de foutmelding:
Windows heeft een fout in harde schijf configuratie ontdekt en kan niet gestart worden.
Zowel als ik het systeem een reset geef (dan gebeurt er niets meer) en normaal probeer op te starten (ctrl+alt+del) krijg ik gewoon niets meer te zien. Maar als ik de knop indruk en het systeem gaat uit en daarna opnieuw opstart is er niets meer aan de hand.
Specs:
Intel P4 2.8 ghz D 920 ghz
Gigabyte 8I945P Pro
2 x 1 GB A-Data PC5300
1 x 250 GB Maxtor S-ATA
1 x 200 GB Maxtor S-ATA
Nec DVD Writer
Kaartlezer
Floppydrive
Ati Radeon X600 128 MB AIW(All in one)
Antec kast met een Antec 380W voeding
Ik heb laatst ook nog een Seagete 300 GB S-ATA geprobeerd maar deze werd niet herkend door het systeem, maar die bleek later defect te zijn. Ik gebruik geen RAID configuratie.
Ik heb vanalles uitgeschakeld in de bios maar geen resultaat.
Steeds als ik het systeem probeer op te starten krijg ik de foutmelding:
Windows heeft een fout in harde schijf configuratie ontdekt en kan niet gestart worden.
Zowel als ik het systeem een reset geef (dan gebeurt er niets meer) en normaal probeer op te starten (ctrl+alt+del) krijg ik gewoon niets meer te zien. Maar als ik de knop indruk en het systeem gaat uit en daarna opnieuw opstart is er niets meer aan de hand.
Specs:
Intel P4 2.8 ghz D 920 ghz
Gigabyte 8I945P Pro
2 x 1 GB A-Data PC5300
1 x 250 GB Maxtor S-ATA
1 x 200 GB Maxtor S-ATA
Nec DVD Writer
Kaartlezer
Floppydrive
Ati Radeon X600 128 MB AIW(All in one)
Antec kast met een Antec 380W voeding
Ik heb laatst ook nog een Seagete 300 GB S-ATA geprobeerd maar deze werd niet herkend door het systeem, maar die bleek later defect te zijn. Ik gebruik geen RAID configuratie.
Ik heb vanalles uitgeschakeld in de bios maar geen resultaat.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!