Heey mensen,
ik zit met een probleem, ik heb pas me pc beetje ge-upgrade. Dit heb ik nu:
CPU: Amd athlon 2800+, loopt standaard op 2,1 ghz ongeveer. constant 55 graden zoiets
Videokaart: Ati Radeon 9800 Pro series 128 mb,
Werkgeheugen: 1 Gb White lake pc 3200
Nu is mijn probleem als ik zit te gamen, word er iets naar mijn mening te warm.
ik zal het uitleggen:
Ik zit Counter strike source te spelen, en altijd na zown 3 minuutjes spelen of zelfs nog sneller. Hangt mijn pc zich op. Volgens mij word mijn Videokaart te warm. Ik heb de kast al helemaal open, heb ik altijd. Als ik dan, in windows zonder te gamen, aan de koelblok voel van de videokaart is die al redelijk warm. doet best al pijn aan me vinger.
is er ook misschien een manier om te kijken hoe warm die word ? want met Everest kan ik alleen de temp zien van mijn hardeschijven en de cpu
Drivers heb ik ook pas upgedate, ze zijn van nu augustus 2006
Is er misschien een manier om dit op te lossen ?
Alvast Bedankt,
Marco
ik zit met een probleem, ik heb pas me pc beetje ge-upgrade. Dit heb ik nu:
CPU: Amd athlon 2800+, loopt standaard op 2,1 ghz ongeveer. constant 55 graden zoiets
Videokaart: Ati Radeon 9800 Pro series 128 mb,
Werkgeheugen: 1 Gb White lake pc 3200
Nu is mijn probleem als ik zit te gamen, word er iets naar mijn mening te warm.
ik zal het uitleggen:
Ik zit Counter strike source te spelen, en altijd na zown 3 minuutjes spelen of zelfs nog sneller. Hangt mijn pc zich op. Volgens mij word mijn Videokaart te warm. Ik heb de kast al helemaal open, heb ik altijd. Als ik dan, in windows zonder te gamen, aan de koelblok voel van de videokaart is die al redelijk warm. doet best al pijn aan me vinger.
is er ook misschien een manier om te kijken hoe warm die word ? want met Everest kan ik alleen de temp zien van mijn hardeschijven en de cpu
Drivers heb ik ook pas upgedate, ze zijn van nu augustus 2006
Is er misschien een manier om dit op te lossen ?
Alvast Bedankt,
Marco