Ik ben ook op zoek naar 'n nieuw apparaatje die alles kan wat ik wil: muziek / video's afspelen.
Momenteel heb ik 'n iPod video van 30 GB die 't nog goed doet maar heel lelijk is qua krassen..
Zodoende is m'n keuze nog steeds niet helemaal bepaald maar 't zou best 'n Archos 404 of 504 kunnen worden. 604 is uitgesloten omdat, ik 'm te duur vind en ten tweede veelste groot...
Zodoende heb ik nog een paar Archos gerelateerde vragen:
Archos in het algemeen:
-Ik vind de functie dat je vanaf tv op kan nemen op je Archos PMP erg nice maar:
Is er bekend hoeveel GB een uurtje tv opnemen kost? Is 1 uur tv, 1 GB wat acceptabel is.
Of is 1 uurtje tv opnemen gelijk 2,5 GB wat ik weer niet acceptabel vind...
-Er komt een 604 Wi-Fi versie uit, is het ook bekend of er 'n 404 / 504 Wi-Fi versie aankomen?
Zoja, wat gaan deze kosten en wanneer zullen ze leverbaar gaan zijn? Nog extra specificaties?
De 504:
-De 504 heeft een resolutie van 480 x 272 pixels...
Ikzelf download veel mp4 films speciaal voor iPods / PDA's met 'n resolutie van 320 x 240.
Als ik zo'n film afspeel op de 504 bevat het scherm dus meer pixels dan m'n films!
Wordt het beeld dan automatisch aangepast en geinterpoleerd of zie ik de film gewoon op 320 x 240 pixels? Simpele vraag: Fullscreen of niet? En zoja is dat ook nog superscherp?
De 404:
-De 404 spreekt me erg aan maar, heeft 'maar' 30 GB, is het bekend of er binnenkort
nieuwe versies van de 404 aankomen met minstens 40/ 60 GB aan ruimte erop..?
offtopic:
Ik twijfel dus tussen:
iPod video 30 GB: 285 euro
Archos 404 30 GB: 330 euro
Archos 504 80 GB: 399 euro
Ik vind de Archos 504 ook wat groot eerlijk gezegd. Is niet meer lekker om mee te nemen in je
broekzak en hij kost tenslotte ook nog eens 'n stuk meer. Wat ik jammer zou vinden is dat ik
als ik nu een 504 bestel hij over 3 maanden komt met dat touchscreen en ingebouwde Wi-Fi module..
Zodoende neig ik er naar om nu een nieuwe iPod video 30 GB te kopen en te wachten op de (eventuele)
nieuwe versies van de 404 / 504 (touchscreen / Wi-Fi), m'n iPod dan te verkopen en dan pas een nieuwe Archos te kopen...