Situatie:
- ik wil een binary file uploaden van bv. 50MB -dat duurt een tijdje
- andere clients moeten vrijwel direct nadat ik begin met up te loaden de file kunnen streamen
(via een andere php script dat wat bytes uitspuwt aan een variabele snelheid afhankelijk van hoe snel de upload gaat)
Vroeger deed ik form posts met elke 2KB data in, die ik dan appende aan de file. (pseudo upload dus)
Dat is echter niet efficiënt. Ik wil de connectie openhouden en de data gewoon in een keer sturen.
Ik heb ooit zoiets gemaakt in JSP, maar in PHP heb ik wat hulp nodig.
Ik heb dit in gevonden (upload wel, maar file is niet beschikbaar tijdens uploaden...
Het script wacht waarschijnlijk tot upload compleet is om voorbij de eerste regel te gaan
Da's dus net niet de bedoeling
In JSP kon ik de inputstream ophalen en daar mijn ding mee doen, wie helpt me?
(is voor freeware projectje)
- ik wil een binary file uploaden van bv. 50MB -dat duurt een tijdje
- andere clients moeten vrijwel direct nadat ik begin met up te loaden de file kunnen streamen
(via een andere php script dat wat bytes uitspuwt aan een variabele snelheid afhankelijk van hoe snel de upload gaat)
Vroeger deed ik form posts met elke 2KB data in, die ik dan appende aan de file. (pseudo upload dus)
Dat is echter niet efficiënt. Ik wil de connectie openhouden en de data gewoon in een keer sturen.
Ik heb ooit zoiets gemaakt in JSP, maar in PHP heb ik wat hulp nodig.
Ik heb dit in gevonden (upload wel, maar file is niet beschikbaar tijdens uploaden...
Het script wacht waarschijnlijk tot upload compleet is om voorbij de eerste regel te gaan
Da's dus net niet de bedoeling
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <?php $infile = fopen($uploadedfile,"r"); while(!feof($infile)) { $temp=fread($infile,128); $outfile = fopen("./out.dat","a"); fwrite($outfile,$temp,strlen($temp)); fclose($outfile); } fclose($infile); ?> |