DFI Lanparty UT nF4 Ultra-D

Pagina: 1
Acties:

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-04 14:34

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Topicstarter
Even een vraagje ik weet niet of ik hem hier kan plaatsen.

Ik heb nu een DFI moederbord met een AMD 64 3700+ San Diego die loopt op 1.472 Volt @2500

Aangezien ik dit systeem hebt overgekocht heb ik verder niks aan gedaan alles loopt prima. Echter nu wil een AMD X2 4600+ kopen aangezien de prijzen toch wel erg gezakt zijn.. en geen geld heb om een heel nieuw AM2 systeempje te kopen wou ik het even zo doen.

Ik heb al gekeken bij DFI dat mijn MB deze processor ondersteunt, dus dat zit wel goed neem ik aan.
Kan ik gewoon de huidige processor eruit halen en de nieuwe erin stoppen?? Of moet ik nog wat andere software installeren?? Is het aanraadbaar om de voltages terug te schroeven in de bios, of kan deze processor het makkelijk aan?? Mijn huidige processor draait idle op 29 graden met een Zalmann 9500 koeler.

Heeft iemand raadt voor mij?? Of identieke ervaringen??

Bvd Frank

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:05
je kunt de CPu gewoon omwisselen.
Er is een kans dat je een Windows nieuw moet instaleren en maybe een paar programmas (vanwege dual core support).

nadat je de dual core cpu erop geprikt hebt kun je het beste nog de dual core drivers van de site van AMD downloaden en isntaleren.
Je koeler zou het probleemloos aan moeten kunnen en met een beetje mazzel zal je ej dual core met default voltage al een stuk kunnen overclocken.