Toon posts:

Wat geld in mijn Medion systempje gestopt, is het nog wat?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, vorig jaar heb ik een Medion PC van de Aldi gekocht. Het gaat om de versie met een P4 3 Ghz, 160GB HD, 512 mb ram, Ati Radeon 9800XL. Ik ben momenteel bezig mijn kamer te pimpen. Fris groen kleurtje op de muur, oude crt en tv weg, 26" acer lcd voor de in de plaats :D Ik vond dat mijn pc-tje ook wel een upgrade kon hebben. Ik heb nu dit staan en ik vroeg mij af of ik hier nog een beetje mee kon gamen, ik hoef niet Fear alles op max ofzo te draaien, maar gewoon af een toe een beetje gamen :)

Pentium 4 HT 3 Ghz "Prescott"
Evga GeForce 7600GS 256 mb(AGP)
1.5 GB DDR Ram
Acer AT2603 26" LCD TV/Monitor

Haalde 2260 met 3DMark06, maar ik heb geen idee of dit een beetje redelijk is.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jahoor, kun je nog wel een beetje mee gamen. Wat jij verstaat onder een beetje weet ik niet, maar met zon vage vraagstelling kan ik niet precieser zijn. Je zou eens naar benchmarks kunnen kijken van bepaalde spellen waarin jou videokaart getest wordt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel niet echt fanatiek gamen, maar gewoon af en toe als ik ff geen zin meer heb in mijn ps2 of cube. Ik was eerst van plan om gewoon die 9800XL te laten zitten, maar na 2 dagen achter dat brute scherm te hebben gezetten wou ik ook een goede kaart aan mijn monitor hebben hangen. Games als Doom III, Quake 4, F.E.A.R, Oblivion, zou ik graag nog willen draaien op mijn pc, maar het hoeft niet allemaal een über kwaliteit. Het gaat trouwens om de Medion 8080XL pc, in hoeverre kan ik daar de processor nog van vervangen zonder een nieuwe mobo te hoeven kopen?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je hebt vrijwel de snelste cpu die op s478 te vinden is, dus als je dat wil upgraden dan zit je gelijk aan een nieuw moederbord (en evt geheugen). Ik zou er persoonlijk niets aan upgraden en als je echt een snellere bak wil dan een nieuwe kopen.