Na 2jaar trouwe dienst ging mn compu ging opeens uit en daarna nooit meer aan.
Wat hij wel doet : stroom geven aan fans, videokaart, hd.
Hij geeft verder geen piepjes (als ik de extra stroom van mn videokaart afhaal begint hij wel te piepen)
Normaal hoor ik ook gewoon door de speakers iets van “booting from operating system”, nu niets dus. Je hoort de hd ook even aanslaan.
Het gekke is dat de 2 ledjes van mn hd en poweron aan de voorkant niet aangaan. (en ja de kabeltjes zitten er goed in)
Het lampje op het moederbord doet het wel als de schakelaar van de voeding aanstaan.
Ik heb verder al mn bios gereset.
Als ik mn geheugen en hd eruit haal en opstart hoor ik ook geen piep of iets.
Mobo naar de filistijnen? Voeding?
Ik snap het niet. Hij geeft wel gewoon stroom door aan alles. Dus ook het mobo aan de videokaart?
specs zie sig.
ik begin wanhopig te worden.
Wat hij wel doet : stroom geven aan fans, videokaart, hd.
Hij geeft verder geen piepjes (als ik de extra stroom van mn videokaart afhaal begint hij wel te piepen)
Normaal hoor ik ook gewoon door de speakers iets van “booting from operating system”, nu niets dus. Je hoort de hd ook even aanslaan.
Het gekke is dat de 2 ledjes van mn hd en poweron aan de voorkant niet aangaan. (en ja de kabeltjes zitten er goed in)
Het lampje op het moederbord doet het wel als de schakelaar van de voeding aanstaan.
Ik heb verder al mn bios gereset.
Als ik mn geheugen en hd eruit haal en opstart hoor ik ook geen piep of iets.
Mobo naar de filistijnen? Voeding?
Ik snap het niet. Hij geeft wel gewoon stroom door aan alles. Dus ook het mobo aan de videokaart?
specs zie sig.
ik begin wanhopig te worden.