We hebben nu een public folder met een e-mail adres, bijvoorbeeld example@domain.com. Er zijn een x aantal gebruikers met toegang tot deze folder en hebben send on behalf rights (als dit makkelijk geautomatiseerd zou kunnen worden bij het beantwoorden van e-mail uit de public folder zou dat wel erg mooi zijn). Zover gaat alles goed, op het automatiseren na en ook zouden we liever send as willen hebben voor de public folder, maar dit kon ik niet vinden.
Als er nu gereageerd wordt vanuit de public folder, veranderd het icoontje van het bericht niet zoals dit gebeurd bij een mailbox. Het is dus niet direct duidelijk of er gereageerd is op een bericht. Daarnaast is de reactie niet terug te vinden. Dit zou opgelost kunnen worden door een automatische BCC naar een andere folder, maar dat zal ook geautomatiseerd moeten worden omdat mensen nou eenmaal dingen vergeten.
Is hier een goede oplossing voor of vraag ik nu teveel van Exchange?
Als er nu gereageerd wordt vanuit de public folder, veranderd het icoontje van het bericht niet zoals dit gebeurd bij een mailbox. Het is dus niet direct duidelijk of er gereageerd is op een bericht. Daarnaast is de reactie niet terug te vinden. Dit zou opgelost kunnen worden door een automatische BCC naar een andere folder, maar dat zal ook geautomatiseerd moeten worden omdat mensen nou eenmaal dingen vergeten.
Is hier een goede oplossing voor of vraag ik nu teveel van Exchange?