Toon posts:

[ASP.NET] App_data folder bij hosting bedrijf?

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met het ontwikkellen van een kleine website in asp.net. Uiteindelijk is het de bedoeling om de website ergens te laten hosten. In de folder van de website wordt standaard een map App_data aangemaakt om alle data gerelateerde zaken in op te slaan. Hier kan dus ook een sql server 2005 database worden geplaatst.
Hoe gaat dit in zijn werk bij een hosting bedrijf? Kan ik de database dan ook in deze folder laten staan of wordt deze in een folder van sql server zelf geplaats?

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-02 12:34

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ze hebben het over SQL Server Express Edition, dus ik gok dat deze minimaal geinstalleerd moet zijn op de server.

Maar neem anders eens contact op met je hoster?

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Allereerst is dit inderdaad een vraag die je gewoon bij je hosting provider neer zal moeten leggen; die zullen echt wel weten waar je het over hebt, en anders kun je beter een andere host zoeken. Daarnaast heeft dit ook nog eens niks van doen met webdesign en dus ook niet met dit forum. Als dit topic al ergens thuishoort, dan is het in Development Tools & Environments of Windows Servers en Software, maar aangezien je dit beter aan je host kan voorleggen dan aan ons doe ik je topic dicht in plaats van het te verplaatsen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.