Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

HILOVE mms voor de prijs van een sms

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de reclame van HILOVE. Nu heb ik een HI abbo. maar ik zat me af te vragen, hoe steekt deze actie in elkaar?

De prijs van een mms is nu de prijs van een sms. ( een halve belminuut dus). Nou moet je om mms te kunnen versturen en ontvangen de instellingen opvragen. Dat kan bij www.hilove.nl

Als je deze instellingen gratis opvraagd, worden ze verstuurd naar je mobiel. Kan je dan nu mms-en voor de prijs van een sms? Of komen er nog extra kosten bij zoals gprs ofzo??

Deze actie is geldig tot eind dit jaar.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:47

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik neem aan dat je alle voorwaarden terug kan vinden op de site van Hi, anders klantenservice even bellen?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb je andere sms instellingen nodig.

Probeer es via http://www.hilove.nl/instellingen/

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Verwijderd

Topicstarter
Rainmaker schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 10:45:
Ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij heb je andere sms instellingen nodig.

Probeer es via http://www.hilove.nl/instellingen/
is hetzelfde toch?

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Als je de mms-instellingen van Hilove hebt en je hebt gewoon een Hi-abonnement/prepay, kun je gewoon mms'en. Ik zou zeggen, doe het een paar keer en wacht op de rekening...

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:40

Licko

ZVDK

ik vroeg me ook al af hoe dit in zn werk gaat..ipv smsjes verstuur je dus mmsjes?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

Gewoon 1200 bellen, is de klantenservice. Die kunnen vertellen of de actie ook voor bestaande klanten geldt. Het is iig een tijdelijke actie tot en met het eind van dit jaar. En als de actie geldt kan het goedkoper zijn om te MMS'en ipv te SMS'en. Berichten van meer dan 160 tekens kosten als MMS één bericht, als SMS twee of meer.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
zijn geen gprs kosten aan verbonden :)

als ik saldo naar 1244 stuur zegt ie dat ik nogsteeds 0,03 cent aan gprskosten kwijt ben, heb inmiddels al een hele zooi mmsjes verstuurd dus kost niks extra

• goodfella
  • Laatst online: 18:44
Hoe gaat dit in zijn werk als je een T-mobile klant bent?

lukt dat uberhaupt wel?

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:11
De actie is alleen voor Hi-klanten, dus ook voor bestaande. Je hebt inderdaad de juiste instellingen nodig op je telefoon. Lukt dit niet via Hilove.nl, dan kan de klantenservice (1200) deze ook opsturen.

Tot en met 31 december betaal je precies de prijs van een SMS'je, er komen dus geen GPRS-kosten ofzo bij.

Verwijderd

Goodfella schreef op maandag 04 september 2006 @ 20:48:
Hoe gaat dit in zijn werk als je een T-mobile klant bent?

lukt dat uberhaupt wel?
Dan zul je eerst een kpn hi abonnement moeten nemen. Hi gaat natuurlijk niet t-mobile de mogelijkheid geven goedkoop te mms-en. Dit is een actie om klanten te winnen, niet om ze te verliezen.

• goodfella
  • Laatst online: 18:44
Verwijderd schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 12:34:
[...]

Dan zul je eerst een kpn hi abonnement moeten nemen. Hi gaat natuurlijk niet t-mobile de mogelijkheid geven goedkoop te mms-en. Dit is een actie om klanten te winnen, niet om ze te verliezen.
Waarom staat er dan op de hilove site? "ook als je niet met hi belt" en kan ik uit de configuratie mijn eigen provider kiezen (t-mobile)?
Pagina: 1