[XP Pro] Language bar op desktop, maar kan er niets mee?

Pagina: 1
Acties:

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/6712/languagebarwg6.png

Die balk kan ik als een gek verslepen als ik wil, maar verder kan ik er niks mee. De 2 icoontjes aan de rechterkant doen niets, maar hebben wel een tooltip met een omschrijving (minimize en options). Als ik me niet vergis zou het ook mogelijk moeten zijn om die language bar op de taakbalk te slepen, dat gaat ook niet. Ik kan het ding gewoon alleen op mijn desktop rondslepen, maar daar heb ik natuurlijk weinig aan.

Het leuke is, ik heb bij werkbalken de language bar niet aangeklikt. Als ik die wel aanklik krijg ik netjes de language bar op mijn taakbalk, maar die andere balk blijft gewoon ronddwalen.

Nog iets wat niets met dit probleem heeft te maken, maar misschien toch wel: Als ik de language bar op mijn taakbalk zet en reboot, zijn de icoontjes weg. het pijltje naar beneden (voor opties) en het restore icoontje zijn er nog wel, maar er staat dan geen NL of EN en ook dat vraagteken staat er niet.

Iemand enig idee wat ik fout doe? :?

EDIT: Of hoe dat proces heet? Dan kan ik het misschien handmatig beëindigen. EXPLORER.EXE beëindigen heeft geen zin, die balk blijft lekker staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Tanuki op 19-08-2006 08:44 ]

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je dit ook als je als een andere gebruiker inlogt? En als je via de Taal/Landinstellingen naar options gaat, staat daar ook de languagebar niet aangevinkt? Misschien eens met msconfig kijken wat er allemaal gestart wordt bij het opstarten/inloggen?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lijkt mij dat het een ranzig programma'tje is.
Check je taakbeheer en kijk naar verdachte programma's die draaien... ;)
Als je namelijk de language bar uit hebt staan in werkbalken, dan zie je hem gewoon niet, lijkt me logisch... ;)

Explorer.exe killen heeft geen zin, dat is een Windows proces (namelijk die van je taakbalk... :))
Hoe dat proces heet weet ik ook niet, evenals mijn glazen bol die dat niet weet... ;)
Geef eens een log van Hijackthis, dan kunnen we je naar alle waarschijnlijkheid verder helpen...

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 19-08-2006 10:58 ]

• ElCondor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 17:59

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Het kan ook zijn dat je taakbalk vernaggeld is.
Dan zit er iets in je registry scheef, heb ik ook tijden last van gehad.
Dan had ik twee balken waar de actieve programmaknoppen in komen. Alleen één daarvan kwamen knoppen in, en de tweede bleef leeg. Ik kon die ook verslepen, maar niet sluiten.
Ik heb uiteindelijk viavia een regkey gevonden die alles weer op default zet.
Daarna was het probleem over. Alleen kwam het eens in de zoveel tijd terug. Ik heb toen een volledige nieuwe install gedaan en toen is het weggebleven.
Een bitje dat omvalt in de de taakbalk registry dus... denk ik...

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)