Die balk kan ik als een gek verslepen als ik wil, maar verder kan ik er niks mee. De 2 icoontjes aan de rechterkant doen niets, maar hebben wel een tooltip met een omschrijving (minimize en options). Als ik me niet vergis zou het ook mogelijk moeten zijn om die language bar op de taakbalk te slepen, dat gaat ook niet. Ik kan het ding gewoon alleen op mijn desktop rondslepen, maar daar heb ik natuurlijk weinig aan.
Het leuke is, ik heb bij werkbalken de language bar niet aangeklikt. Als ik die wel aanklik krijg ik netjes de language bar op mijn taakbalk, maar die andere balk blijft gewoon ronddwalen.
Nog iets wat niets met dit probleem heeft te maken, maar misschien toch wel: Als ik de language bar op mijn taakbalk zet en reboot, zijn de icoontjes weg. het pijltje naar beneden (voor opties) en het restore icoontje zijn er nog wel, maar er staat dan geen NL of EN en ook dat vraagteken staat er niet.
Iemand enig idee wat ik fout doe?
EDIT: Of hoe dat proces heet? Dan kan ik het misschien handmatig beëindigen. EXPLORER.EXE beëindigen heeft geen zin, die balk blijft lekker staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Tanuki op 19-08-2006 08:44 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?