Toon posts:

Systeem samenstelling?

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij een systeem aanraden voor ongeveer 800 euro?

Ik gebruik het voor redelijke games zoals BF2 en CSS en dat soort spellen....en natuurlijk gewoon een beetje msnen en java spelletjes spelen en een dvdtje kijken.

*spam*

Ik heb wel een goede 19 inch scherm staan dus die hoeft er niet bij...alleen de systeemkast dus.....

Alvast bedankt,

Chriss

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 19-08-2006 04:16 ]

Verwijderd

1) Je zult zelf meer research moeten verrichten tot je hardware, lees reviews, bekijk op het forum.

Daarnaast maak je een topic aan, met daarin een link naar een site, die je naar jullie clan site verwijst. Denk dat hier een slotje op gaat komen, en dat je dan maar een nieuwe topic aanmaakt, zodra je meer informatie hebt opgedaan.

Lees van te voren even de FAQ's door.

Verwijderd

Topicstarter
Oki bedankt en sorry..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:24

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zou zeggen: kijk deze Best Buy Guide door en vervang de videokaart met een sneller exemplaar.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dit topic gaat inderdaad dicht. Je geeft bar weinig informatie, en aan je post is nou niet bepaald te zien dat je zelf ook moeite in een oplossing hebt gestoken. Lees even Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? door, en zoek aan de hand van de tips daarin een systeem bij elkaar. Als je daarna nog steeds vragen hebt, dan kun je die conform de CSL policy stellen in een nieuw topic. :)

Daarnaast zijn we hier inderdaad niet gediend van spam. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.