Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een nieuw pc-tje gekocht:
Asus A8N-E mobo
Amd Athlon 64 4000+ proc
Geforce 7600GS graka
1536Mb DDR RAM PC3200 CL2.5
1x 250GB SATA-II schijf
1x 100GB IDE schijf (dit is tevens de schijf waarop mijn probleem zich voordoet).
Het zit namelijk zo dat ik op mijn 2e harde schijf (100GB schijf) me oude windows installatie heb staan.
Het probleem wat zich nu voordoet, is dat ik op de 2e harde schijf de map 'My Documents' niet kan openen, omdat ie zeer waarschijnlijk gelockt is, door het oude windows user account. Echter het wachtwoord van m'n 'oude' windows installatie heb ik nog. Wanneer ik deze map probeer te openen geeft ie de volgende error:
'I:\My Documents and Settings\Wouter\Mijn documenten' is not accessible.
Acces is denied'
Ik heb geen idee hoe ik deze lock kan omzeilen
, dus vraag ik het hier.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bij voorbaat dank.
Wouter
Ik heb sinds kort een nieuw pc-tje gekocht:
Asus A8N-E mobo
Amd Athlon 64 4000+ proc
Geforce 7600GS graka
1536Mb DDR RAM PC3200 CL2.5
1x 250GB SATA-II schijf
1x 100GB IDE schijf (dit is tevens de schijf waarop mijn probleem zich voordoet).
Het zit namelijk zo dat ik op mijn 2e harde schijf (100GB schijf) me oude windows installatie heb staan.
Het probleem wat zich nu voordoet, is dat ik op de 2e harde schijf de map 'My Documents' niet kan openen, omdat ie zeer waarschijnlijk gelockt is, door het oude windows user account. Echter het wachtwoord van m'n 'oude' windows installatie heb ik nog. Wanneer ik deze map probeer te openen geeft ie de volgende error:
'I:\My Documents and Settings\Wouter\Mijn documenten' is not accessible.
Acces is denied'
Ik heb geen idee hoe ik deze lock kan omzeilen
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bij voorbaat dank.
Wouter