Ik heb problemen met het installeren van de Ergenic wl-003 pcmcia wireless kaart. Steeds als ik de netwerkkaart wil installeren krijg ik aan het einde van de installatie van de driver een foutmelding dat er een probleem is opgetreden tijdens het installeren van de drivers. Daarbij staat een melding dat er een fout staat in het inf bestand. Ik heb al geprobeerd om de drivers te deïnstalleren. Dit helpt niet. Ook heb ik op internet al andere drivers gedownload, maar ook dit helpt niet. Weet iemand nog wat om te proberen?
modprobe modulenaam
Waarbij modulenaam vervangen wordt door de drivermodule van je wireless kaartje.
Waarbij modulenaam vervangen wordt door de drivermodule van je wireless kaartje.
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
Wat bedoel je hiermee???Anti-XP schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:19:
modprobe modulenaam
Dat is toch de standaard procedure om een driver te laden?
If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.
waar zie jij "ik gebruik linux console om mn driver te laden" staan ?Anti-XP schreef op zaterdag 19 augustus 2006 @ 09:19:
modprobe modulenaam
wat doet dit trouwens in netwerken
Verder lijkt het me handig om aan te geven WAT de foutmelding dan is, en over welk OS je het hebt.
aan het stukje 'Daarbij staat een melding dat er een fout staat in het inf bestand.' kan ik zien dat je windows gebruikt, al is het niet erg handig om ervoor te zorgen dat mensen dit uit je tekst moeten gaan opmaken aan een dergelijke opmerking.
Al met al nogal categorie: 'weinig uitleg, verkeerd geplaatst, gooi maar wat tekst neer alsof het een helpdesk is'.
Wat heb je zelf al onderzocht? In de FAQ gekeken ? Google'd ?
Ik zie ook nergens staan 'Ik gebruik Windows XP/2k/98'IEFtm schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 01:23:
[...]
waar zie jij "ik gebruik linux console om mn driver te laden" staan ?
verhaal...
Ik weet ook wel dat de TS windows gebruikt, maarja, ik wachtte eigenlijk tot de TS ging zeggen 'Maar ik gebruik windows'.
Maargoed, probeer eens uit te vinden wat voor chipset er op het kaartje zit en zoek een vergelijkbare driver.
Bijv. voor de Ralink RT2500 chipset zijn veel drivers te vinden omdat die ontzettend veel gebruikt wordt.
Dat kaartje heb jij niet, heb ik net al ff gecheckt, maar probeer het eens uit te vinden
[ Voor 28% gewijzigd door Romke op 20-08-2006 09:51 ]
Ik gebruik inderdaad windows xp. Ik had ook al gezocht naar welke chip er op deze kaart zit, maar er is over deze kaart bijna niks te vinden. Als iemand weet welke chip erop zit kan ik andere drivers zoeken. Ik heb ook al een mail gestuurd naar de ergenic, maar hier heb ik nog geen antwoord op gekregen.Anti-XP schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 09:45:
[...]
Ik zie ook nergens staan 'Ik gebruik Windows XP/2k/98'
Ik weet ook wel dat de TS windows gebruikt, maarja, ik wachtte eigenlijk tot de TS ging zeggen 'Maar ik gebruik windows'.
Maargoed, probeer eens uit te vinden wat voor chipset er op het kaartje zit en zoek een vergelijkbare driver.
Bijv. voor de Ralink RT2500 chipset zijn veel drivers te vinden omdat die ontzettend veel gebruikt wordt.
Dat kaartje heb jij niet, heb ik net al ff gecheckt, maar probeer het eens uit te vinden
Tsja, maak het kaartje eens open, aangezien ergenic gewoon goedkope kutzooi is.
Als het kapot gaat koop je gewoon weer een nieuwe zegmaar.
Kun je even kijken wat voor chipset het is.
Als het kapot gaat koop je gewoon weer een nieuwe zegmaar.
Kun je even kijken wat voor chipset het is.
Pagina: 1