Toon posts:

ASRock K7NF2-Raid

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hai allemaal,

Na het aansluiten van een S-ATA apparaat op mijn comp wil hij niet meer starten. Normaal gesproken krijg ik nog iets van een piepje bij het starten maar zelfs dat wil niet meer. In eerste instantie dacht ik dat het Mobo defect was dus heb ik een nieuwe gekocht, een ASRock K7NF2-Raid.

Nu heb ik mijn nieuwe mobo geinstalleerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Ik start op, alle fans beginnen te draaien maar er gebeurd helemaal NIETS. Er zit een athlon XP 2800+ in, dus de FSB staat nu op 333Mhz, heb al geprobeerd deze lager te zetten om problemen te voorkomen.

Wat kan er toch mis zijn als ik zelfs helemaal geen piepjes hoor? Mobo alweer naar de groene weide? Hij komt net nieuw uit de verpakking.

Als de CPU fried is, zou ik dan wel piepjes moeten horen? Of als mijn geheugen defect is?

Zelfs zonder CPU en zonder geheugen krijg ik geen piepjes. Ik snap er de ballen van.

Iemand een ideetje voor me ?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:15

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Start je PC eens helemaal kaal op met en dan met steeds meer hardware. Misschien kan je er dan zo achter komen wat er mis is ;)

Wauw, een sig!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je voor de reply, maar dat heb ik al geprobeerd. Helemaal kaal zonder CPU / Geheugen / VGA en nog steeds krijg ik helemaal niets. Het vreemde is dat ik helemaal geen piepjes hoor, wat toch normaal wel het geval is als er een probleem is.

Zou mijn nieuwe mobo nu al naar z;n grootje zijn?

Verwijderd

Ik heb precies het zelfde probleem,

Zelfde mobo gekocht K7NF2-RAID. Heb m in PC gebouwd met onderdelen waarvan ik zeker weet dat ze goed zijn, omdat ze in een ander systeem wel werken.

Ook ik krijg geen piepjes oid. De monitor start bij het aanzetten van het systeem eventjes op, maar gaat snel weer in de slaapstand..... ik heb geen oplossing, heb jij er ondertussen al een??

Greetz

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Als je nou eens ipv een (zwakke) topic te kapen gewoon eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter door ging nemen...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.